|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De aller beste seriene
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: De aller beste serieneJeg har faktisk M*A*S*H på dvd om det skulle være av interesse.
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: De aller beste serieneOg En vakker dag! Den så vi i kristendomstimene på ungdomsskolen, og diskuterte tematikken etterpå. Jeg var fritatt for kristendomsundervisning, men akkurat de timene var jeg med på.
|
|
|
#5 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De aller beste serieneDet endrer seg, og jeg er god på å legge ting bak meg. Akkurat nå:
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemma
|
Sv: De aller beste serieneJeg må nesten ty til imdb ratingene mine hvis jeg skal huske på alle..
|
|
|
|
#8 |
|
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De aller beste seriene
Da måtte det vært en ikke-smart-TV som ikke skal brøles til. Og det er vel her jeg skal bekjenne at en annen yndlingsserie (som egentlig ikke passer i dette celebre selskapet) er RuPauls drag race. Makan, så engasjert man kan bli i deltakerne!
|
|
|
#9 |
|
Fru Jacobsen
Sv: De aller beste serieneRuPauls drag race er jo fantastisk
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De aller beste serieneOg jeg liker hvordan denne tråden utviklet seg. Mimring og gode tips i skjønn forening
|
|
|
#11 |
|
finner ut av mye
|
Sv: De aller beste serieneSiden RuPaul ble nevnt måtte jeg bare dele denne.
|
|
|
#12 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: De aller beste serieneJeg glemte Kampen for tilværelsen. Elsker den! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ctrl+z
|
Sv: De aller beste serieneDet er helt umulig å plukke ut de beste! Det kommer så an på.
|
|
|
#15 |
|
finner ut av mye
|
Sv: De aller beste serieneGreen wing - rar britisk humor
|
|
|
#16 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: De aller beste serieneCentennial |
|
|
|
|
|
#17 |
|
finner ut av mye
|
Sv: De aller beste serieneHar sikkert nevnt noen før, men har lagt til mye, noen dokumentarserier også. Sist redigert av frukt : 02-10-22 kl 11:16. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
finner ut av mye
|
Sv: De aller beste serieneSom barn og ungdom var jeg glad i Sommeren på Mirabelløya, Insepektør Morse (?), Macgyver, Poirot og En vakker dag. Sistnevnte pleide vi å se i kristendomstimene på ungdomsskolen, og så diskuterte vi tematikken etterpå. Hadde en litt utradisjonell lærer kan man si. Sist redigert av frukt : 02-10-22 kl 11:16. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
finner ut av mye
|
Sv: De aller beste serieneSix feet under blir mer interessant etterhvert som man blir bedre kjent med karakterene. Den handler om døden, og hvor ulikt folk forholder seg til den. Og så handler det om relasjonene innad i familien, konfliktene og hvordan de utvikler seg, og om kjærlighetsforholdene de går inn og ut av. Jeg synes den er bra, men ikke helt fantastisk. Det skjer hele tiden noe så det er sjelden kjedelig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kidding, right?
|
Sv: De aller beste serieneTed Lasso. Fantastiske dialoger, 80/90-tallsreferanser på løpende bånd, vidunderlige karakterer og feelgood så det holder. Sesong 3 kommer om noen måneder. AppleTV+. Vel verdt en gratis måned for å binge.
|
|
![]() |
|
|