|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningKommentar frå min mann; Er det konfirmasjonen du planlegge dette eller?
|
|
|
|
#62 |
|
Ekvilist
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsning
Høres knall ut etter min smak iallefall. Tror jeg ville forsøkt å finne en benkeplate som er tilnærmet lik møblene du velger. Hvis ikke du vil ha eikeplate (som det er litt jobb å vedlikeholde) ville jeg kanskje gått for en steinimitasjons-laminat-benkeplate. Gjerne en som henter opp igjen eikefargen i møblene i prikkene. Fant en knallfin benkeplate på Norema til mamma da hun skulle legge eikeparkett. Det kommer dårlig fram hvor flott det ble i sammen her, men noe sånt:
|
|
|
#63 |
|
Ekvilist
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningMamma valgte forresten ikke benkeplata jeg fant, og ente opp med 4 forskjellige treslag i stua. Eller noe sånt.
|
|
|
#64 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningBle visst opptatt en stund jeg... Ja, jeg er helt enig i at hvis du beholder kjøkkenet sånn det er, ville jeg byttet benkeplata til en lys en (beige?), samt lagt lys beige fliser (f eks 10 x 10) over kjøkkenbenken.
|
|
|
#67 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningOg hvorfor ikke kline til med mørk turkise stoler? Kjempelekkert mot resten av det beige, og man får inn litt farge!
|
|
|
#68 |
|
Ferdiglada
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningTakk for enda fleire tips!
|
|
|
|
#69 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningHehe, på tide å få DIN vilje nå, er det ikke?? Hehehe... Neida, men man skal jo være ganske enige begge to..!
|
|
|
#70 |
|
Ferdiglada
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningKorleis kan eg komplementere dei stolane da? Rødt i gardiner og puter?
|
|
|
|
#71 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningHaha, ja, kjenner til DET, du! Trekkene er avtagbare, så det er bare å pælme dem i vaskemaskinen!!
|
|
|
#72 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningMin umiddelbare tanke da jeg så bilene var at det var litt mørkt og tungt. Jeg ville nok gått for maling (men min bedre halvdel hadde nok steilet), jeg vet dog ikke hvilken fargekode. Det er skrekkelig vanskelig. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningTror lysmala kjøkken, eikeplate (benkplate) og eikemøbler blir kjempefint!
|
|
|
#74 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningMin søster er på ferie. Hun har et gammelt kjøkken i eik.
|
|
|
#75 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningSÅNN, nå har jeg endelig fått laget bildene i 3D med rødt..
|
|
|
#76 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningLyst kjøkken, eik, rødt og beige fliser ble jo fint!!
|
|
|
#78 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsning
Jeg har en venninne med landlig stil (chabby chic) og mørkebrune møbler ihvertfall. Det erveldig fint! Lyse vegger, lys sofa, mørke bord og spisestoler. Rosa, landlige tekstiler og lys/skåler etc.
|
|
|
#79 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningJeg er jo litt glad i mørke møbler.
|
![]() |
|
|