|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger? | |||
Nei, jeg har fulgt alle regler og anbefalinger det siste året |
![]() ![]() ![]() ![]() |
67 | 39,64% |
Ja, men jeg tror ikke på pandemien, og forholder meg ikke til reglene |
0 | 0% |
Jeg har ikke brutt regler, men kanskje trosset noen anbefalinger i ny og ne |
84 | 49,70% |
Ja, jeg har brutt reglene noen ganger, fordi (forklar gjerne i tråden) |
12 | 7,10% |
Ja, men det er fordi jeg bor på et sted med lite smitte |
6 | 3,55% |
Nei, men jeg hadde gjort det hvis jeg ikke var redd for å bli sladret på |
0 | 0% |
Annet |
4 | 2,37% |
Munnbind og antibac |
5 | 2,96% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg har ikke brutt noen regler, jeg har dog vært på kontoret en dag da telenor tok internettet vårt. Men da kunne jeg ikke jobbe hjemmefra, så jeg ser ikke på det som et brudd, mer en trass kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg har en jobb hvor det er vanskelig å holde avstand alltid, og i tillegg bor jeg på et sted med periodevis veldig lite smitte, men med munnbind-påbud, og da gjenbruker jeg munnbinda.
![]() |
#63 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Vi har hatt noen middager med min mor der vi nok ikke helt har holdt meteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
I mål
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?
Jeg uttrykte meg klønete. Med elevene er jeg helt enig i dette. For meg selv tenker jeg mer på at jeg vet jo at det har blitt kortere enn meteren mellom meg og kollegaene noen ganger også, når vi tross alt er på jobb hver dag. Det KAN skje liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg har ikke brutt regler, men har ikke vært strengt innafor hele tiden når det gjelder anbefalinger for hva barn kan tillate seg. Jeg har også klemt foreldrene mine noen ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg har nok glippet på metereren noen ganger. Og jeg har hatt folk jeg ikke bor sammen med i bilen min et par ganger, det er vel også noe man bør unngå. Og kidsa klemmer besteforeldrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg har ikke brutt noen regler, men har brutt enmetersanbefalingen ganske mange ganger.
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17 Join the nerds, we have pi Sist redigert av Miromurr : 19-03-21 kl 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg anser meg selv som en som lever etter både regler og anbefalinger og som stort sett har satt strengere regler for meg selv enn det som var det anbefalte. Vi har f.eks. møtt max to når det var forbud for mer enn 10, møter ingen nå når det er forbud for mer enn to etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg har brutt enmetersregelen endel ganger, da hovedsaklig i sosiale settinger i sommer. I sommer var vi bl.a. flere samlet på hyttetur, og da levde vi tilnærmet som normalt tiden vi var sammen mtp avstand. Det var to grunner til det; alle kom fra ganske isolerte tilværelser inn til hytteturen, hadde levd tilnærmet i karantene på forhånd I tillegg var det svært lav smitte på den tiden. Samme hyttetur fikk vi beskjed om at noen som stod oss alle nær døde svært uventet, og da ble det mye klemming.
![]() |
#70 |
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Ikke som jeg vet. Det kan ha skjedd uforvarende da vi hadde lite smitte her, men jeg tror ikke det, så jeg stemte nei. Nå har vi et stort utbrudd her, og det har ikke vært vanskelig å holde seg til reglene og anbefalingene etter at det brøt ut. Mange her var sløve da vi ikke hadde smitte, men jeg merker stor forskjell nå, når jeg beveger meg ute (les: går tur eller handler matvarer).
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det har jeg også gjort, de TO gangene jeg har vært fysisk innom jobben min siden jeg begynte i november. Men det er ikke å TROSSE anbefalinger når det ikke er fysisk mulig å unngå det. Skulle vi holdt meteren på jobb måtte vi vært kun en person på kontoret om gangen.
![]() |
![]() |
#72 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Har ikke brutt noen regler, men kanskje trosset noen anbefalinger. Som i selv om man skal unngå sosial kontakt, har jeg møtt noen, men altså med avstand og innenfor antallsbegrensningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?2 ganger brutt anbefalinger: |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
TittelTøs
|
Jeg kan ikke annet enn å signere 007.
![]() |
#75 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Det er egentlig ikke så farlig med all den klemminga heller, for min del.
![]() |
#76 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?I sommer brøt vi nok en del anbefalinger, men ikke regler, tror jeg. Vi klemte ganske mye...
![]() |
#77 |
Står på egne ben
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Nei, ikke som jeg vet om.
![]() |
#78 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Ikke brutt regler som jeg vet om.
![]() |
#79 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Det er umulig å holde meteren på jobb, men ellers har jeg nok i mange sammenhenger praktisert strengere regler og anbefalinger enn de gjeldende.
![]() |
#80 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Og siden jeg aner bakteppet for diskusjonen: Jeg hadde ikke reist i den konfirmasjonen om jeg var statsminister. Selv om jeg er fadder.
![]() |
|
|