|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Parfyme | |||
| Ja, stort sett |
|
41 | 26,62% |
| Innimellom |
|
34 | 22,08% |
| Stort sett aldri |
|
71 | 46,10% |
| Annet |
|
8 | 5,19% |
| Deltakere: 154. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme?Aldri.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bruker du parfyme?Jeg brukte alltid parfyme. (Jeg innbiller meg at jeg brukte det i moderate mengder.)
|
|
|
|
#3 |
|
Ute på tur
|
Sv: Bruker du parfyme?Ja, bruker parfyme ukentlig. Tidligere var jeg nok en ganske storbruker, og luktet nok ganske mye for de som ikke tåler dette.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme?Innimellom krysset jeg av for. Har kommet litt utav det i koronatida, jeg pleide å bruke litt hver dag.
|
|
|
#5 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Bruker du parfyme?Bruker parfyme veldig sjelden, men shampo og bodylotion lukter litt.
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Bruker du parfyme?Bruker parfyme. Men ikke om jeg skal ut og reise med fly eller ellers skal sitte tett sammen med folk. Bruker ikke skyllemidler eller andre produkter med sterk lukt.
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bruker du parfyme?Jeg bruker parfyme nå, men tidligere brukte jeg kun ved spesielle anledninger. Jeg jobbet med barn og unge tidligere og brukte aldri på jobb nemlig. Nå jobber jeg på kontor og mest hjemme alene.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 01-11-21 kl 20:57. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bruker du parfyme?Toget om morgenen kan være en liten prøvelse. Spesielt irriterende når jeg sitter der først og så kommer det en stinkbombe eller to. All parfyme er for mye. Selv en liten dæsj med mild parfyme. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bruker du parfyme?Jeg bruker parfyme stort sett hver dag.
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Bruker du parfyme?Vi har flere allergier hos oss. Jeg er allergisk mot hunder, og før var det helt akseptert at folk hadde med seg hund på jobb som gikk og valset i gangene. Det måtte jeg si fra om, og det var jo ikke noe gøy siden alle syntes det var såååå kos, og jeg var helt ny, men jeg blir like dårlig av det som andre blir av f.eks. parfyme. Det er egentlig ille nok at de er på jobb med hundehår på klærne i noen tilfeller, men det demper jeg med allergimedisin året rundt. Noen er allergiske mot orkideer og en del andre blomster, så det har vi ikke. Hvis folk bare hinter på rommet om allergiene sine, vet man jo ikke om det heller - det er jo mange flere ting enn parfyme folk kan reagere på, så det beste er å si fra.
|
|
![]() |
|
|