Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Zon

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-07, 20:43   #61
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Zon

Sambo blir hissig og amper hver gang den der reklamen om Belik-dama kommer.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 21:00   #62
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hehe, nå er det så mange reklamer om zon, og "denne her tar jeg"-sinksalve mot munnsår, og "etter sexsssss"-lactal mot lav ph i underlivet. Hva er det neste? Krem mot k*kost?!

Gammel 14-08-07, 16:33   #63
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Noe sier meg at jeg er gresselig heldig som har levd uten reklameTV et helt år!! (selv om jeg er tilbake til kabel nå har jeg glemt hvor påknappen er)

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 19:19   #64
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Flere som har lyst å kverke den dama?

Dustereklame! Virker absolutt mot sin hensikt - kommer ALDRI til å kjøpe det produktet pga den reklamen.

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Zonreklamen lages sikkert av de samme som har den munnsårreklamen, ja?

Denne er også irriterende - schempeirriterende!

Gammel 14-08-07, 19:32   #65
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner en som er "skuespiller" i en reklame og den er egentlig forferdelig dårlig. Hun som jeg kjenner er derimot utrolig hyggelig. Noen som har en link så at jeg kan sjekke om det er denne? Jeg husker ikke hva reklamen hun er med i er for.

:serforlitepåTV:

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 19:43   #66
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun her?

(Kilde: youtube.com)

Henne kjenner jeg ikke, og ja, hun er svensk.

Hun jeg kjenner tror jeg var med i en soppreklame. Den reklamen var ikke heller bra. Men dama er super hyggelig privat.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 20:11   #67
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Herlig parodi:

=

Gammel 14-08-07, 20:33   #68
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Herlig parodi:

Herlig!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.