|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?
Jeg ønsker meg også ny leder på jobb.
![]() |
#62 |
*_*
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg hadde en utrolig fin vår og forsommer 2021, med mange gode fjell- og skogsturer. Og jeg fikk inn mange overnattinger utendørs i hengekøye. Å våkne til fuglekvitter i hengekøye, med kald nesetipp, er noe av det beste jeg kan tenke meg og det beste med 2021 var at jeg fikk gjort det ganske mange ganger.
![]() |
![]() |
#63 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?- At mannen min ble så frisk at han kunne begynne å jobbe 100 % igjen
![]() |
#64 |
I mål
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Ganske lite å bidra med her egentlig, men jeg tror det beste som skjedde var da det åpnet opp igjen på forsommeren og det var mulig å drikke vin i hagen til venninner og drikke utepils i Oslo sentrum med gode venner. Det var lykkelige øyeblikk (som dessverre nå er veldig langt borte). |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Etter årevis med stadig tilbakevendende slimposebetennelse og noe slikt som kronisk senebetennelse i skulderen ble jeg operert på Aleris Frogner i slutten av mai. Det var en laaaang prosess tilbake i jobb, men alt tyder på et vellykket resultat. Det er godt å ikke ha konstante smerter der.
![]() |
#66 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg syns 2021 var et tungt år på det jevne, men da ting åpnet litt igjen greide jeg å gi jernet på jobb igjen, og det resulterte i at drømmeprosjektet mitt blir realisert fra 2022 av og at jeg skal få være prosjektleder.
![]() |
#67 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg glemte helt en annen fantastisk ting som skjedde; og det var at jeg lot to venninner lese en bok jeg har skrevet og de var virkelig over seg av begeistring og vi har hatt masse samtaler rundt handling, karakterer etc
![]() |
![]() |
#68 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Så spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Så kult! Vil veldig gjerne høre hvordan det går!
![]() |
#71 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?2021 var småkjipt av ulike årsakar. Oppturane var mykje fint vær i sommarhalvåret. Og at eg oppdaga gleden med kajakk. Definitivt ein opptur med ny jobb, men klarer ikkje heilt å glede meg fullt ut, sidan det berre er eit vikariat.
![]() |
#72 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Det ble veldig mye mere rolig her hjemme når mellomste flyttet ut i februar i fjor. Det var bra for oss alle.
![]() |
#73 |
|
Den har gått for lut og kaldt vann mens vi har styra med oppussing og flytting. Jeg bestemte meg for å skrive om hele greia, men mista hele manus da automatisk lagring var avslått.
![]() |
#74 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Det beste som skjedde for meg i 2021 var at jeg fikk meg kjæreste
![]() |
#76 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() |
|
|