Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 10:41   #61
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Jeg kan sikkert inspisrere mange hjemmeværende til å føle seg som ei skurefille, for jeg har på beige lett fritidsbukse (Bikbok) og rød fleecejakke (Ski Bum) - skikkelig lekker og sexy.
Legger til at jeg er hjemme med jentene på 8 mndr, 6 år og 4 år

Gammel 11-10-06, 10:41   #62
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har på meg brune skinnstøvletter fra Din Sko (Trange hele veien, med halvhøy hæl), svart halvlang omslagskjole fra Vila, en gammel, men fin gråmelert litt pusete jakke fra Street One, lille sjal i halsen strikket av Blå. Briller fra Burberry i blågrå innfatning. Innsvinget ytterjakke i ull med pelskant.

Det er jordbærflekker nederst på kjolen :P Det så jeg nettopp. Lille hadde knekkebrød med jordbærsyltetøy til frokost.

Gammel 11-10-06, 11:06   #63
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Har du alltid så matchende klær på når du er syk?

Ja? Da føler jeg meg pittelitt bedre. Dessuten: estetikk er viktig
Mannen holdt på å le seg fillete en kveld i forrige uke. Da matchet jeg stue/sofa/puter så bra at jeg nesten gikk i ett og forsvant.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:12   #64
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Dessuten: estetikk er viktig .

Helt enig! Dårlig smak kan irritere meg grønn Spesielt når folk med masse penger sløser dem bort på smakløse ting.

Sist redigert av Nooria : 11-10-06 kl 17:54.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:32   #65
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja? Da føler jeg meg pittelitt bedre. Dessuten: estetikk er viktig
Mannen holdt på å le seg fillete en kveld i forrige uke. Da matchet jeg stue/sofa/puter så bra at jeg nesten gikk i ett og forsvant.

Da er du som meg. Mannen sier jeg er "psyk"

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:43   #66
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

I dag er jeg nesten helsort. Sorte sokker, en av to mammabukser som fremdeles passer, litt liten mammatopp m. snøring på ryggen, litt liten mammajakke m. knyting foran (kan ikke knytes mer pga. pupper og mage). Så skal jeg ha brune og hvite fornuftige sko til, siden jeg ikke orker høyhælte sorte støvletter nå. Ser litt snodig ut, men slik får det være.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 15:07   #67
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En mørk blå jobb-gravidebukse i ull, med lysegrå pin stripes. Lysegrå vest. Rosa skjorte.

Gammel 11-10-06, 15:08   #68
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grå smal jeans, grå smal collegesak med svart trykk :holde inn magen:

Gammel 11-10-06, 15:54   #69
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarte støvletter, svart strømpebukse, rødmønstret skjørt, svart , tynn genser og sid, gråsvart strikkajakke. Og langt, rødt hjertesmykke.

Gammel 11-10-06, 16:17   #70
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har på meg en sort supersmal Armani jeans (absolutt IKKE den klassiske varianten, men en knalltøff en ) sort Armani langermet genser , kortermet Marc Jacobs olajakke (veldig spesiell) og sorte Michael Kors boots

Gammel 11-10-06, 16:17   #71
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Mørkebrun bikini!

Gammel 11-10-06, 17:37   #72
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Mørkebrun bikini!

Tænkte det nok ! Samt lekre solbriller og et godt lag faktor 30 kanskje ?

Gammel 11-10-06, 17:39   #73
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Helt enig! Dårlig smak kan irritere meg grønn

Men at ting matcher betyr ikke nødvendigvis at man har god smak Og dagens mote er jo visstnok at ting Ikke Skal Matche. Foreksempel fikk jeg helt fnatt på stranda i sommer. Alle gikk rundt med forskjellige mønster på bikinitruse og biknitopp. Hva er det for noe tull!???

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 17:42   #74
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

(absolutt IKKE den klassiske varianten, men en knalltøff en )

Heeeelt sikker på det da?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 17:47   #75
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Heeeelt sikker på det da?

JEESS, absolutt sikker

De klassiske vanlige er så høye på livet, og lommene bak så rart plassert, at baken blir helt snål

Gammel 11-10-06, 17:55   #76
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De klassiske vanlige er så høye på livet, og lommene bak så rart plassert, at baken blir helt snål

Ja, de blir nesten litt sånn MOM-jeans. Eller DAD-jeans.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 18:55   #77
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg smale blå jeans, hvit pologenser og en deilig varm vest i grått fra Maje. Er dårlig i bekkenet, så da jeg var på handling hadde jeg på meg gore tex joggesko og jakke (det pissregner her i dag).

Gammel 11-10-06, 19:17   #78
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, de blir nesten litt sånn MOM-jeans. Eller DAD-jeans.

Sånn at det ser ut som om man går med bleie (har jeg lært av Anne M).

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:29   #79
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

I dag har jeg hatt på meg brun singlet med blondekanter, brun og gammelråsa stripete genser, mørk jenas fra Vero Moda med glitterstæsj på lommene og brune støvler utenpå buksene.

Nå har jeg på samme ganser og singlet, men buksa er byttet ut med en grå kosebukse og pledd

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:32   #80
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag har jeg pyntet meg bittelitt. Tok på et perlegrått knekort cordfløyelsskjørt med overdrevet A-fasong, fra Esprit faktisk, med hvit lycrasinglet fra Zara (utringet til det nesten obskjøne! ) og en grå tynn cardigan utenpå. Svart belte fra cK, svarte tette strømper og de korte svarte Miu Miu støvlettene som det er bilde av i Støvlett-tråden. Og knallrød Balenciaga-veske som den berømte prikken!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.