|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg går på kviss med kolleger en gang i uken og er sporadisk innom treningssenter. Og så pusler jeg puslespill og går skravleturer med to venninner.
![]() |
![]() |
#62 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener. Ikke akkurat en hobby, vil jeg si, men det er jo en fritidsaktivitet. Jeg gjør det som regel med en venninne, så det er veldig hyggelig. Jeg har også en parsell, så i sommerhalvåret bruker jeg mye tid der. Det er sosialt, og man møter masse folk man kanskje ellers ikke hadde blitt kjent med. Jeg er med i en lesesirkel, og vi møtes ca 10 ganger i året, tror jeg. Det er veldig gøy. Sosialt, og veldig lærerikt.
![]() |
#63 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg skal prøve meg på kor igjen. Første øvelse i kveld.
![]() |
#64 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?
For en fin ting!
![]() |
#65 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg kan jo ikke så mye om det. Men det er mer at du kommer inn i familien og deres hjem enn at du har barna hos deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
koko
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?No ligg det meste av mine fritidsaktivitetar på is grunna sjukdom, men eg er visitor i fengselet. Ein gong i måneden har vi sosialt arrangement der inne (Bingo/julefest/grillfest til sommaren) og så cellebesøk hos innsatte i periodar det sit nokon inne som ynskjer det.
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg har blitt for gammel til å synge i HUM-koret.
![]() |
#68 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg drikker.
![]() |
#69 |
Borte
|
Jeg har også "sy"klubb, vinklubb og boksirkel, men jeg syns ikke det sorterer under kategorien fritidsaktivitet. Det er mer sosialt samvær.
![]() |
#70 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Gøy at denne tråden kom nå. Jeg snakket med en kollega i går, som jobber med forbrukeradferd for en del segmenter, og som hun sa "vi må snakke med deg, egentlig, vi mangler intervjuobjekter i segmentet "har barn på vei ut av redet og er litt i selvrealiseringsmodus, med jakt på nye hobbyer". Eller noe sånt.
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener litt, men ser ikke på det som fritidsaktivitet, mer en "må"-ting. Og så har jeg et par styreverv som ikke tar så mye tid, men dette er også plikt og ikke hobby. Ellers går mye fritida med på å følge opp ungenes (alder 5-13 år) fritidsaktiviteter. Helgene og feriene brukes til diverse friluftsliv både sommer og vinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg ser heller ikke trening som fritidsaktivitet i betydningen hobby, det er noe jeg må på linje med legesjekker og medisiner.
![]() |
#73 |
Introvert optimist
|
Jeg er primus motor for vinklubben vår og jeg bruker mye tid på å lese meg opp på temaet vi har valgt, samt på å velge viner som er både representative for temaet og regionen/druen og i riktig prisklasse. Dessuten bistår jeg den som skal ha klubb i valg av meny som skal passe til. Jeg tipper jeg bruker 10-15 timer før hver vinklubb. Jeg nerder i vei og koser meg med dette, så for meg blir dette også en fritidsaktivitet.
![]() |
#74 |
Drømmer
|
For et flott tilbud, det kunne jeg også tenkt meg , men dessverre ingen tilbud om det her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg har holdt på med hest en hel del, men mistenker at den tiden er over for godt. Det var svært givende både mentalt og fysisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Si fra hvis du tenker mer konkret på det, Maverick, jeg har også vurdert å plukke det opp igjen!
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 14-01-23 kl 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg spiller tennis en gang i uka. 4 damer på omtrent samme alder med en trener fra klubben. Ellers padel med familien et par ganger i måneden i vinterhalvåret.
![]() |
#78 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg spiller frisbeegolf. Forsøker i alle fall, det er absolutt ikke et talent.
![]() |
#79 |
Klar
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Så morsomt at denne kom opp nå, for jeg funderer også på hva jeg skal bruke nyvunnet fritid til framover. Jeg har ikke en stor, oppslukende hobby, men kjenner at jeg skulle ønske jeg hadde det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg har forresten lyst å begynne å ri igjen selv også. De to siste gangene har endt med knall og fall og den hesten vi har nå tror jeg jeg må vente en stund til før jeg kan ri... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|