Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken fritidsaktivitet har du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-23, 09:33   #61
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg går på kviss med kolleger en gang i uken og er sporadisk innom treningssenter. Og så pusler jeg puslespill og går skravleturer med to venninner.

Gammel 12-01-23, 09:53   #62
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trener. Ikke akkurat en hobby, vil jeg si, men det er jo en fritidsaktivitet. Jeg gjør det som regel med en venninne, så det er veldig hyggelig. Jeg har også en parsell, så i sommerhalvåret bruker jeg mye tid der. Det er sosialt, og man møter masse folk man kanskje ellers ikke hadde blitt kjent med. Jeg er med i en lesesirkel, og vi møtes ca 10 ganger i året, tror jeg. Det er veldig gøy. Sosialt, og veldig lærerikt.

Om man har lyst til å synge i kor i Oslo, så søker HUM-koret nye medlemmer nå.

Sitat:

HUM-koret inviterer til åpen korøvelse
24. januar 2023

HUM-koret i Oslo er et svært aktivt blandakor med rundt 50 medlemmer. Vi synger for rundt 15.000 mennesker årlig, på humanistiske seremonier i Oslo Rådhus.

Vi er salmefri sone, med mange ulike musikalske stilarter på repertoaret, og investerer jevnlig i både ny musikk og egne arrangementer.

I tillegg til å synge på humanistiske seremonier flere helger i året har vi seminarer, konserter og andre prosjekter av varierende omfang.

Vi vil gjerne ha med oss enda flere sangere mellom 20 og 50 år og inviterer til å bli bedre kjent med oss på en åpen korøvelse. Det er en fordel om du har noe note- eller korerfaring. For nye sangere praktiseres opptaksprøve for plassering i rett stemmegruppe.

Åpen korøvelse: tirsdag 24. januar kl. 19.00 – 21.30
OsloMet, Pilestredet 35, inngang fra Holbergs Plass

Les mer om oss her: https://hum.no
Kontakt oss om du har spørsmål: syng@hum.no

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 10:11   #63
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal prøve meg på kor igjen. Første øvelse i kveld.

Ellers vin og vinklubb. Vi møtes jevnlig i klubben og mellom møtene nerder jeg om vin, leser om vin, både anmeldelser og bøker, og tester vin med familien.

Jeg strikker, veldig mye i perioder, litt mindre i andre.

Noe som jeg håper å ta opp igjen er Bridge. Jeg hadde fast makker en stund, men så flyttet jeg og som kom ungene. Men Bridge er gøy, så det håper jeg å komme tilbake på.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 10:16   #64
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Når jeg blir ordentlig voksen og begynner å lengte etter barnebarn skal jeg bli frivillig i Kirkens Bymisjons familiestart ( eller noe sånt). Her går man inn i en slags besteforelderrolle i en familie som trenger litt støtte for å få livet til å fungere. Veldig greit å vite at jeg skal bli bestemor en gang. Uten å nødvendigvis plage mine døtre.

For en fin ting! Det blir nesten som å være besøkshjem uten at det er faste helger, ikke sant? Jeg må sjekke om vi har noe sånt her.

Gammel 12-01-23, 10:18   #65
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan jo ikke så mye om det. Men det er mer at du kommer inn i familien og deres hjem enn at du har barna hos deg.

Det kan for eksempel være å være med på å lage og spise middag, leke med barn eller ta dem ut på en tur, mens foreldrene (eller forelderen) får litt ro ti noe annet. Og litt generell veiledning om det å være foreldre i Norge. For eksempel til noen som får barn litt tidlig og litt uforberedt og kanskje uten så mye nettverk.

https://kirkensbymisjon.no/home-start-familiekontakten/

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 10:24   #66
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

No ligg det meste av mine fritidsaktivitetar på is grunna sjukdom, men eg er visitor i fengselet. Ein gong i måneden har vi sosialt arrangement der inne (Bingo/julefest/grillfest til sommaren) og så cellebesøk hos innsatte i periodar det sit nokon inne som ynskjer det.

På is ligg aktivt engasjement i HEF, styrearbeid og utvalg, og diverse roller på seremoniar og andre arrangement.

Då korona kom var eg i gang med comeback i korps, men det stoppa opp i takt med resten av verda. Det får foreløpig vente til eg blir frisk.

Gammel 12-01-23, 11:16   #67
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har blitt for gammel til å synge i HUM-koret.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 11:30   #68
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker.

Neida. Joda.

Tenker ikke helt på treningen som en fritidsaktivitet, mer enn det tannpuss eller klesvask er det.

Jeg driver litt med politikk, det har jeg mye glede av.

Isbader med en gjeng en gang i uka.

Jeg har lyst til en hel masse med ting, så har mye å sette i gang med i årene som kommer:
- å synge i kor, men da må jeg ta sangtimer først.

- å begynne å ri!

- padle mer kajakk

- gå mye mer langrenn

- lære meg å svømme skikkelig (altså, jeg kan svømme, men ikke som "aktivitet")

- Bli aktiv i Norsk folkehjelp eller Røde Kors

- Drive mer aktivt med hund og hundetrening

Tja, det var det jeg kom på, men har stadig noe innom hodet. Skal nok ikke begynne å kjede meg så fort.

Gammel 12-01-23, 11:47   #69
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg sitter på sofaen og spiller mobilspill mens jeg hører på lydbok hvis jeg ikke jobber. Neida. Joda.

Jeg har også "sy"klubb, vinklubb og boksirkel, men jeg syns ikke det sorterer under kategorien fritidsaktivitet. Det er mer sosialt samvær.

Jeg ønsker meg en fritidsaktivitet egentlig. Ikke kor eller korps, men noe annet. Jeg må bare finne ut hva det skal være og om det finnes nær meg. Snart skal jeg finne det ut.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 11:57   #70
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gøy at denne tråden kom nå. Jeg snakket med en kollega i går, som jobber med forbrukeradferd for en del segmenter, og som hun sa "vi må snakke med deg, egentlig, vi mangler intervjuobjekter i segmentet "har barn på vei ut av redet og er litt i selvrealiseringsmodus, med jakt på nye hobbyer". Eller noe sånt.

Gammel 12-01-23, 12:14   #71
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trener litt, men ser ikke på det som fritidsaktivitet, mer en "må"-ting. Og så har jeg et par styreverv som ikke tar så mye tid, men dette er også plikt og ikke hobby. Ellers går mye fritida med på å følge opp ungenes (alder 5-13 år) fritidsaktiviteter. Helgene og feriene brukes til diverse friluftsliv både sommer og vinter.

Hovedhobby er småbruket og tilhørende aktiviteter; hage, hagehøns, drivhus, vedlikehold av hus og mark, diverse papirarbeid. Det er givende og morsomt (unntatt papirarbeidet), og er min lidenskap.

Håper det blir litt mer fritid til overs når ungene vokser til (men det blir vel heller motsatt, enda flere fritidsaktiviteter å følge opp...), for jeg savner en aktivitet der jeg kommer meg bort og er sosial sammen med andre. Kajakkpadling eller dans står øverst på lista.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 12:16   #72
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser heller ikke trening som fritidsaktivitet i betydningen hobby, det er noe jeg må på linje med legesjekker og medisiner.

Jeg synger i kor, har frivillig verv og politisk verv. Også har vi landsted med nok å gjøre de neste årene.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 13:01   #73
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har også "sy"klubb, vinklubb og boksirkel, men jeg syns ikke det sorterer under kategorien fritidsaktivitet. Det er mer sosialt samvær.

Jeg er primus motor for vinklubben vår og jeg bruker mye tid på å lese meg opp på temaet vi har valgt, samt på å velge viner som er både representative for temaet og regionen/druen og i riktig prisklasse. Dessuten bistår jeg den som skal ha klubb i valg av meny som skal passe til. Jeg tipper jeg bruker 10-15 timer før hver vinklubb. Jeg nerder i vei og koser meg med dette, så for meg blir dette også en fritidsaktivitet.

Vinspaltisten Ingvild Tennfjord ba nylig i et åpent innlegg på IG om at folk skulle melde seg for å bistå henne i skrivingen av ny bok. Så det har jeg gjort også. Jeg innser at jeg kanskje er i overkant engasjert.

Gammel 12-01-23, 13:33   #74
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg kan jo ikke så mye om det. Men det er mer at du kommer inn i familien og deres hjem enn at du har barna hos deg.

Det kan for eksempel være å være med på å lage og spise middag, leke med barn eller ta dem ut på en tur, mens foreldrene (eller forelderen) får litt ro ti noe annet. Og litt generell veiledning om det å være foreldre i Norge. For eksempel til noen som får barn litt tidlig og litt uforberedt og kanskje uten så mye nettverk.

https://kirkensbymisjon.no/home-start-familiekontakten/

For et flott tilbud, det kunne jeg også tenkt meg , men dessverre ingen tilbud om det her.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 13:34   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har holdt på med hest en hel del, men mistenker at den tiden er over for godt. Det var svært givende både mentalt og fysisk.

Nå for tiden er jeg nødt til å være fysisk inaktiv. Ledig tid utenom jobb brukes på studier, men det som kommer nærmest en hobby/fritidsaktivitet er at jeg MÅ gjøre NY Times-kryssordet hver dag, i tillegg til 3x sudoku pluss et par andre av den type spill.

Jeg kunne egentlig tenkt meg å begynne med pistolskyting igjen, det var kjempegøy!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 13:47   #76
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Si fra hvis du tenker mer konkret på det, Maverick, jeg har også vurdert å plukke det opp igjen!

Jeg har ikke noen organiserte fritidsaktiviteter; jeg trener et par ganger i uken, henger mye på nett, leser en del, ser film og teater og sånt; strikker litt i perioder, skriver litt i perioder, er med i to løse og ikkeambisiøse lesesirkler/bokklubber med venner. Vurderer sporadisk å finne en privatlærer i f.eks. italiensk, eller melde meg på matlagingskurs, eller gå på forelesninger om kunst på ett av museene.

Sist redigert av Skilpadda : 14-01-23 kl 11:55.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 13:49   #77
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Jeg spiller tennis en gang i uka. 4 damer på omtrent samme alder med en trener fra klubben. Ellers padel med familien et par ganger i måneden i vinterhalvåret.

Når det er golfsesong så spiller jeg 1-2 runder i uka + pluss trener litt sporadisk. I tillegg prøver å få med meg et par turneringer eventuelt spille på damedag i klubben. Prøver å få spilt litt simulatorgolf i løpet av vinteren for å vedlikeholde svingen. Drar også med klubben på treningsleir i Spania i vinterferien. Det hjelper at alle i familien spiller så da er vi enig om prioriteringen.

Gammel 12-01-23, 13:51   #78
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiller frisbeegolf. Forsøker i alle fall, det er absolutt ikke et talent. Og så drikker jeg vin i en vinklubb. Verdens minste. Med to medlemmer. Men vi planlegger å kurse oss og dra på turer og sånn.

Jeg har planer om å trene styrke og gå mer tur.

Synes ellers det er nydelig å ikke ha for mye å gjøre også. Slappe av etter å ha fulgt opp ungers aktiviteter i ørten år.

Gammel 12-01-23, 13:52   #79
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Så morsomt at denne kom opp nå, for jeg funderer også på hva jeg skal bruke nyvunnet fritid til framover. Jeg har ikke en stor, oppslukende hobby, men kjenner at jeg skulle ønske jeg hadde det!

Mens barna var små så trente jeg en del, i perioder. Jeg gikk også på ridekurs et år, og har vel tatt ymse kurs her og der, men ikke noe fast.

Nå har jeg hundetreff/hundetrening en gang i uka, hvis jeg får det til. Jeg går også mye, for tiden med hund. Jeg føler vel ikke at det er en hobby, men mer en måte å få luftet hodet på. Jeg kjører litt slalom, og er egentlig glad i å gå på ski, men det har jeg ikke gjort på et år likevel..

Ellers treffer jeg jo venner, elsker å reise og ønsker å oppleve mer kulturelt, men alt er uregelmessig og også til dels avhengig av økonomi.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 15:19   #80
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har forresten lyst å begynne å ri igjen selv også. De to siste gangene har endt med knall og fall og den hesten vi har nå tror jeg jeg må vente en stund til før jeg kan ri...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.