Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 13:55   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?

Så flott Jessica! Jeg kom litt sent inn i denne tråden til å trøste og råde, men rakk å få med meg happy ending!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 15:55   #62
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Så flott at det var minibanken som hadde tatt pengene da!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 16:15   #63
~froggie~
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2007
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Selv om "alle" her på FP er "ærlige", så er flesteparten ikke det. SÅnn egentlig. Så det er nok mange, som kanskje hadde like lite penger som deg, som bare tok pengene. Folk er frekke og det er ikke noe nytt.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 16:16   #64
~froggie~
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2007
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja... og hvis man leser hele tråden, finner man ut at banken har tatt pengene. Godt det da.
Sånn ellers når folk finner penger, tror jeg det er de færreste som leverer penger de finner.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 16:41   #65
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~froggie~, her.

Selv om "alle" her på FP er "ærlige", så er flesteparten ikke det. SÅnn egentlig. Så det er nok mange, som kanskje hadde like lite penger som deg, som bare tok pengene. Folk er frekke og det er ikke noe nytt.

Jeg hadde ikke tatt pengene, uansett beløp. Jeg ser for meg at samvittigheten hadde plaget meg all the way to the bank.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:02   #66
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke lest tråden. Jeg hadde tatt pengene, notert meg hvilken bank som hadde minibanken og hvor den sto. Senere hadde jeg tatt kontakt med banken, jeg mener at banken kan se hvem som har hentet ut hvilke summer, så da hadde det vært mulig å levere tilbake pengene til rette eier.

Nå skal jeg lese gjennom tråden og se om jeg er på jordet eller ikke.

Gammel 25-08-07, 17:21   #67
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nå skal jeg lese gjennom tråden og se om jeg er på jordet eller ikke.

Og nå som jeg har lest tråden så tror jeg at jeg ikke gjort noe.

Gammel 25-08-07, 20:37   #68
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror jeg ville sagt i fra i parken og gitt de nummerert mitt, så vedkomne som savnet de kunne kontakte meg.
Ville ikke stolt på parken nei.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 20:47   #69
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flott at minibanken hadde spist pengene!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.