|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Har invitert en gjeng til lunsj, og det blir superhyggelig. God miks av noen vi omgås, noen vi ikke har vært sammen med på kjempelenge (år!), par og single. Lette litt i vennelista på Facebook for å finne noen og trekke fram fra gamle dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Det eneste jeg synes er kjedelig med norsk bypåske er skjærtorsdag og langfredag. I utlandet er mye åpent, men i Norge er det meste stengt. Så stengt at jeg ofte glemmer å finne ut om noe i det hele tatt er åpent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Vi skal ligge over en natt i en naboby, litt større enn vår. Skal ha en dag i slalombakken og litt shopping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Ergo er bypåske som regel halv- eller heldagsturer i naturen for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Hjemme. Drar til Svalbard 2 helger etter påske. Håper å få sjøsatt båt, ordnet noe regnskap siden jeg er verge og fikse noe til niesen vår sin konfirmasjon. Arbeidsledig blir jeg ikke.
![]() |
#71 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Vi skal ut og reise uken før påske og blir hjemme i påsken. Har ikke planlagt noe, men kanskje invitere noen på en påsksbrusj eller middag en av dagene i alle fall. Ellers bare rusle rundt i Oslo og håpe på at våren er kommet. God mat og påskepynt blir det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Jeg skal jobbe frem til onsdag, men så drar vi en tur til Danmark. Minste skal spille en turnering og resten av familien skal være heiagjeng.
![]() |
#73 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?
Plantasjen.
Pie (2007) og Gut (2010) Sist redigert av Fersken : 27-03-23 kl 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?McDonald's.
![]() |
#75 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Da kan det se ut til at vi tar en tur til Folkemuseet, pakker ut noe esker, får besøk av en fetter og avslutter med Rogers Waters konsert på hans aller første pensjoneringskonsert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Bypåske hjemme, med dagsturer til fjells og i naturen. En og annen middag med familie/venner og noe bålpannekos i hagen håper jeg også vi får til.
![]() |
#78 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Vi har invitert familie og gode venner på middag flere dager i påskeuka. Hyggelig og sosialt. Skal være hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Jeg jobber mandag, tirsdag og onsdag. Planene i påsken er å henge med slekta (som kommer på besøk litt herfra og derfra), lese bok, strikke, sove og ikke minst snuske på min helt ferske niese (som kanskje blir født i dag!).
![]() |
#80 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvor/hva skal du i påskeferien 2023?Vi reiser opp i de svenske fjell og skoger. Håper temperaturen holder seg på minussiden så lenge som mulig så det blir gode forhold for snøscooterkjøring. Vi vil nyte siste rest av snøen. Denne vinteren har det vært eventyrlige forhold der.
![]() |
|
|