Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 13:22   #61
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

ID makeup er HELT fantastiske produkter!!! Har brukt foundation,solpudder og øyerskygger. Fikk ofte skryt for hvordan jeg var sminket

Men etter 1 1/2 år bruk av foundation ble jeg litt lei dette kostegreiene.........og gikk tilbake til foundation på tube.

Øyenskyggene er fortsatt ikke tomme og er enda i bruk.....

Som sant skal sies har jeg etterbruk av ID foundation aldri funnet en annen som overgår den

Jeg syns det er myye enklere med dette kostegreiene enn med klissete kremer.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:38   #62
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Poretull!

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.


Og grunnen til at jeg valgte ID-pudderet som smelter på huden, er at det føles ikke som om jeg har på meg noe. Og jeg syns absolutt ikke at porene blir mer markerte, heller omvendt.

Enig! Og jeg elsker at jeg slipper å smøre, men bare kan koste.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 16:57   #63
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg syns det er myye enklere med dette kostegreiene enn med klissete kremer.

Tar kortere tid med de klissete kremene da

  Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 18:30   #64
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Men dere som kjøper foundation på nett...skjønner ikke at dere tør jeg..greit nok å supplere liksom, men en pen foundation skal jo matchehudfargen rimelig eksakt... hva om det blir helt feil?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 18:56   #65
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Men dere som kjøper foundation på nett...skjønner ikke at dere tør jeg..greit nok å supplere liksom, men en pen foundation skal jo matchehudfargen rimelig eksakt... hva om det blir helt feil?

Enig i dette, jeg er generelt skeptisk til makeup krem og må definitivt teste den grundig før jeg er sikker på farge.

Men er blitt så påvirket nå at jeg ganske snart kommer til å besøke magic for å teste om ID make upen er for meg

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:22   #66
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Men er blitt så påvirket nå at jeg ganske snart kommer til å besøke magic for å teste om ID make upen er for meg

Da må jeg få rapport Er nemlig på jakt etter den ultimate foundationen..

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:42   #67
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.402
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg lurer på en ting. Nå om sommeren og høsten er jo hudfargen en annen enn om vinteren. For å si det mildt. Kjøper dere foundation etter vinterfargen deres?

Jeg er veldig bleik om vinteren og ikke mer enn middels brun om sommeren, men det er jo stor forskjell på fargen min for det.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:56   #68
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.885
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg lurer på en ting. Nå om sommeren og høsten er jo hudfargen en annen enn om vinteren. For å si det mildt. Kjøper dere foundation etter vinterfargen deres?

Jeg er veldig bleik om vinteren og ikke mer enn middels brun om sommeren, men det er jo stor forskjell på fargen min for det.

Er vel ok å kjøpe en bleik variant og supplere med solpudder? Er jo tross alt bedre å sjå bleik ut som sommeren enn for brun på vinteren.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:58   #69
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.885
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Men dere som kjøper foundation på nett...skjønner ikke at dere tør jeg..greit nok å supplere liksom, men en pen foundation skal jo matchehudfargen rimelig eksakt... hva om det blir helt feil?

Enig. Og følelsen av å glede seg til å oppsøke salongen, bli hjulpen av vakre damer i kvite uniformer og gå ut med en liten papirpose, er ubetalelig! :enkel:

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:16   #70
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Enig. Og følelsen av å glede seg til å oppsøke salongen, bli hjulpen av vakre damer i kvite uniformer og gå ut med en liten papirpose, er ubetalelig! :enkel:

Tja. En og annen gang så, men om jeg slipper 150% påslag så er jeg ganske fornøyd, jeg.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:23   #71
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Enig i dette, jeg er generelt skeptisk til makeup krem og må definitivt teste den grundig før jeg er sikker på farge.

Men er blitt så påvirket nå at jeg ganske snart kommer til å besøke magic for å teste om ID make upen er for meg

Jeg har gjort det da...klipper meg der, så fikk kjempehjelp. Vet hvilken farge jeg skal ha nå i allefall

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:40   #72
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har brukt medium tan 5.2 i id bare minerals foundation på sommeren Og medium 2.3 resten av året.
Men bedre å kjøpe en tone for lys og supplere med solpudder


Sist redigert av tutta : 18-10-06 kl 23:06.
  Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 22:02   #73
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Tar kortere tid med de klissete kremene da

Ikke enig! Jeg har alltid måtte bruke lang tid på å smøre ut sånn at kremen ikke skal synes/se tydelig ut. Det går kjempefort å koste inn pudderet!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:07   #74
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ikke enig! Jeg har alltid måtte bruke lang tid på å smøre ut sånn at kremen ikke skal synes/se tydelig ut. Det går kjempefort å koste inn pudderet!

Smaken som baken

  Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 00:36   #75
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Fikk lyst til å prøve dette merket. Øyenskyggen hvor mye koster den? Har de mange fine farger?

Bruker ellers bare den gode gamle "Egypt Wonder" i ansiktet og for stadig høre hvor fin og gyldenbrun jeg er!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:38   #76
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Fikk lyst til å prøve dette merket. Øyenskyggen hvor mye koster den? Har de mange fine farger?

Bruker ellers bare den gode gamle "Egypt Wonder" i ansiktet og for stadig høre hvor fin og gyldenbrun jeg er!

Øyenskyggen koster 200kr. Blir også kjempekuul effekt om du tar litt pulver og blander med vann. Og det sitter!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:53   #77
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.885
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Her er eg fullsminka med ID. Et levande bevis på at det merket kan gjere underverk

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Uten navn.JPG (19,4 KB, 158 visninger)
__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:30   #78
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Øyenskyggen koster 200kr. Blir også kjempekuul effekt om du tar litt pulver og blander med vann. Og det sitter!

Hm.. ja dette må prøves!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:31   #79
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Her er eg fullsminka med ID. Et levande bevis på at det merket kan gjere underverk

Du var veldig fin på dette bildet, men det er nok ikke bare takket være ID! Kjempesøt var du!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 16:28   #80
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.885
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Du var veldig fin på dette bildet, men det er nok ikke bare takket være ID! Kjempesøt var du!

Nåja. Saka er vel at det glatte ut og lage trekk eg ikkje ante at eg hadde.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no