|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Makta - hva synes du?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 14-01-24 kl 12:18. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
heimføing
|
Sv: Makta - hva synes du?Likte forrige episode (om damene på Gros kontor) veldig godt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg synes også den episoden var Vedlig god. Jeg hørte "serieprat"-podkasten etterpå, hvor det var intervju med regissøren - da likte jeg den enda bedre.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Makta - hva synes du?Hahahaha, prikk lik!!
|
|
|
#7 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Makta - hva synes du?Synes gjennomgående serien er god, episoden i dag var bra. Figurene er jo litt karikerte, Gro også. Den meta-greia i dag med Gro og Gunnar Berge var fornøyelig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ikke tequila-shots heller. Og jeg tror neppe at begrepet kvinnefiendtlig ble brukt, heller.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Haha, ja - den tar det veldig på kornet.
|
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Makta - hva synes du?Jeg synes serien er helt fantastisk, og at de balanserer godt mellom parodi og alvor. I dagens episode synes jeg de, mer enn tidligere, fikk frem at Reiulf Steen var en veldig kompetent politiker med et genuint engasjement, og så er det interessant (og rimelig) at Gro Harlem Brundtland fremstår som litt mindre sympatisk nå etter at hun har fått makta enn hun gjorde til å begynne med i serien.
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det har jeg definitivt lagt merke til! Kommenterte det akkurat til mannen min. Sist redigert av Hyacinth : 14-01-24 kl 23:20. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Makta - hva synes du?Jeg har sett dagens episode nå! Likte den også godt og det var (minst) to grep som var gøyale. Å se Torbjørn Harr ut og inn i rolle og ikke minst det de kalte for Høyres hus!
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 28-01-24 kl 22:11. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Lo også godt av Høyres hus, selv om det stengt tatt er et selskap jeg forbinder mer med ap enn høyre. Men det er jo klart Norges mest staselige kontorer.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 29-01-24 kl 09:30. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Makta - hva synes du?Ja, Førde-grepet var kostelig!
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 15-01-24 kl 07:02. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Makta - hva synes du?Akkurat som jeg ropte: "Det toget har jeg kjørt med!" I den famøse tredje episoden.
|
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Sv: Makta - hva synes du?Spoilere for episode 9: Jeg var spent på hvordan de hadde tenkt å håndtere å ha en episode på Utøya. Og jeg ble imponert - og rørt. Det var en ordentlig trist episode, synes jeg; nostalgisk for det som Utøya var, og sår for den forsoningen som ikke kom, men som kanskje kunne ha gjort det. Og så fikk de omsider en episode, alle de som har vært fortørnet fordi serien har fremstilt Reiulf Steen i et for dårlig lys.
|
![]() |
|
|