|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvHar også fått i feeden min i dag at han ble dømt fir overgrep mot seks barn i 1993. Det påstås at det er tatt kontakt med Tore Strømøy om det og at hn visse det men valgte å ikke ta det med fordi det var så lenge siden. Men da kan jo også barsel-bekymring gå på annet enn ris å spise, hvem vet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvIS folk hjelpes hjem fordi landene de er internert i ber om at stater tar ansvar for egne borgere. Ikke fordi Norge har så lyst til å hjelpe de. Dødsdømte hjelpes også, fordi Norge er imot dødsstraff. Jeg synes folk som tar dårlige valg stort sett kan hjelpe seg selv.
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvJeg er enig i at alle skal behandles skikkelig og få den hjelpen de trenger. Og det er jo også ofte sånn at mennesker som behandles dårligere og ikke får hjelp selv blir «dårlige mennesker» - det er hinder de er blitt lært opp til. Så synes man sund på dem når de er barn, og så forsøke og utstøtes de som voksne.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvGitt at det stemmer at overgrepsdommen er om ham og at NRK/Strømøy har holdt dette tilbake så er det en skandale. Ikke bare for serien, men for bamsegutt og familien hans. Lurer virkelig på hvordan NRK ser for seg å beskytte dem nå.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tv
Det er et godt spørsmål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvKan Tore S virkelig ha valgt å skjule dette? Fy faen.
![]() |
#7 |
Shake it out!
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvSkandale ja. Særlig siden det nå kommer fram. Hvis det er sang kan jo umulig NRK og Strømøy ha tenkt at det var noe som ikke ville komme på bordet når det ble en sak i media.
![]() |
#8 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvJeg står fremdeles inne for det jeg skrev tidligere i tråden. Jeg ser altfor mange mennesker som sliter med å klare seg, og som trenger hjelp for å klare seg i systemene, spesielt etter den digitale eksplosjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvNavnet kommer at at faren hans var Bamse Taxi i Sandnes og gutten derfor fikk navnet Bamsegutt som barn. Det ble sagt i serien.
![]() |
#10 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvEr den smsen fra Tore reell? Er det det de 3 millionene skal gå til?!?
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvLiz Noor har lagt ut screenshot fra ei som sier hun er et av overgrepsofrene. I ett av de siste innleggene sine på sin fb.
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvEn sms der Strømøy svarer på om overgrepssakene er reelle. Jeg så den på FB siden til en bekjent. Du finner den også i kommentarfeltet hos Liz Nor. I en av mange poster der ...
![]() |
#18 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvVet ikke om denne er lagt ut tidligere, ikke lest det siste her, men ser nå denne nå i VG.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tv
Det er egentlig bare et referat av alt Aftenposten har skrevet, men ikke bak betalingsmur.
![]() |
#20 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvJeg har ikke sett serien og vet ikke om jeg orker. Jeg husker fortsatt hvor opprørt jeg var etter den «fantastiske» Making a murderer- dokumentaren. Jeg misliker sterkt dokumentarer som prøver å manipulere seere og bare tittelen på denne serien gir meg frysninger. Ja, så ble han kanskje kalt det, men dette er et bevisst grep for å ufarliggjøre og skaffe sympati fra begynnelsen.
![]() |
|
|