|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?Lar stekeovnsdøra stå åpen for å slippe at den starter vifta og bråker, spesielt hvis jeg/vi skal sitte ved kjøkkenbordet rett ved siden av og spise. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?Angående oppvaskmaskinen, så har jeg sett på tiktok at man skal legge inn et håndkle over døra, og lukke den inntil mens det tørker, så det gjør jeg.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?
Hilsen hun som briefer med fysikkunnskapene?
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?Jeg mener jeg har lest at oppvaskmaskinen vår skal stå en stund med lukket dør når den piper og er ferdig. Benken vår begynner å vise tegn til at det har vært for mye fuktighet og damp over åpningen.
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Ikke kødd med fysikkunnskapene til Polyanna. Hun var en særdeles viktig bidragsyter til at jeg fikk 6 i muntlig eksamen i fysikk på videregående.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Nei, det var absolutt ikke ment som kødd, bare en morsom kuriositet.
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
Litt som å pisse i buksa for å holde varmen? Neida, joda, neida.
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?Har den alltid lukket! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?Jeg syns et er greit å vise frem hele det brede mangfoldet som er meg.
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Du er så søt når du er glemsk.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?Men ovnen bruker jo enegi på å kjøre viften for å hurtig kjøle den ned. Virker lurere med tanke på strømforbruk å bare slippe varmen fort ut så ovnen ikke skal bruke strøm på å kjøle den ned ?
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?Å varme kald bakende trumfer både fysikk, instrukser og egentlig alt annet. Vi har åpen løsning mellom stue og kjøkken, så om rumpa er kald på kjøkkenet er den like kald i stua. Da er det bare vedfyring som duger.
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins Sist redigert av Adrienne : 01-02-24 kl 10:03. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Når den først er i bankende tilstand er det vel som regel ikke behov for mer oppvarming.
|
|
|
#19 |
|
Hertuginne
|
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?Når vi først skal spore av tråden til Palmen, liksom?
|
|
|
#20 |
|
Trøtt
|
Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?Avspore? Jeg sitter her og klør meg i hodet og lurer på hvorfor og hvordan dere varmer bankender i Nittedal. I det hele tatt lurer jeg litt på hva det er også. Substantiv eller verb? Og er det en del av stekeovnen kanskje?
|
![]() |
|
|