|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Miraklet i GullspångJeg så den ferdig i går. Begynte på den for noen dager siden, men syns den var kjedelig, men tenkte jeg fikk fortsette og se om den tok seg opp siden den var så mye omtalt. Nå er jeg usikker på hva jeg mener, men syns "dette er det villeste …" er en overdrivelse. Og personene, med mulig unntak av Kari, ga meg deliverance-vibber.
![]() |
![]() |
#62 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Miraklet i Gullspång
Hva er deliverance-vibber?
![]() |
#64 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Miraklet i GullspångAltså, om de ikke er i slekt i det hele tatt, så er det jo strengt tatt en tynn historie. Da koker det jo ned til at de religiøse søstrene tolker alt inn i sitt perspektiv og tror de finner en søster som ikke er det.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Miraklet i GullspångNå har jeg sett. Jeg syns det er flere ting som er rart med Olaug. Blant annet så har hun hatt adresse samme sted siden 2006. Slik info er offisiell i Sverige. https://mrkoll.se/person/Olaug-Othel...aQulaTpuhQuerA
Hvorfor skulle hun ha hatt en leilighet med sine egne bilder på veggene når hun bodde i en enebolig et annet sted? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Miraklet i GullspångJeg så den fredag kveld, og syntes den var rar og litt teit. Mulig jeg må se den engang til for konsentrasjonen var ikke på topp.
![]() |
#67 |
heimføing
|
![]() Sv: Miraklet i GullspångDet er feil dame du har funnet, Pelen, hun heter ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det var da godt, for det virket rart. Flere Olaug i området altså. Ekstremt uvanlig navn i Sverige, men om det bor mange nordmenn i området så er det kanskje ikke så rart. Ikke så veldig vanlig navn i Norge heller, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Miraklet i GullspångJeg tenker at den siste meldingen (som var sendt midt på natten, tror jeg?) kan ha vært fyllerør og "humor".
![]() |
#74 |
heimføing
|
Det har jeg også tenkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
heimføing
|
![]() Sv: Miraklet i GullspångMen ho ene søstera, Kari, fant jeg ved å søke på linken Pelen la ut. Leste i en avis at ho og mannen flytta til Sverige for mange år siden, pga mannens sykdom, og ifølge linken nå så bor ho aleine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Introvert textrovert
|
Me too, jeg har tenkt det er en zpeziell form for humor.
![]() |
#77 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Miraklet i GullspångÅh, jeg trodde det var «niesen» hun ringte. Herlighet! Regissøren? Ja, da må det jo være tøys eller rør. Men da er jo historien veldig forenklet fortalt «noen trodde de fant igjen sin døde søster. Men det var bare en som lignet.»
![]() |
#79 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Miraklet i GullspångJa, det potensielle drapet og at hun satt i bilen i dager før hun plutselig var død - hva var det?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|