|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Den så vi sist helg med ungene. Eller i alle fall jentene, eldstemann gikk vel når han hadde spist ferdig.
![]() |
#63 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg har trålet gjennom Milliardærøya, men ble bare måtelig engasjert. Alle rollefigurene er så ekstremt karikerte - ingen er da så ensidige i virkeligheten?
![]() |
![]() |
#64 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Vi så Wolfs med Pitt og Clooney. Skjønner hvorfor den havnet rett på strøm og ikke kino. Filmen sliter med balanse og flyt, og hovedkarakterene var for grunne. Det gjorde at de hadde lite å spille på, i en film som nok i hovedsak skulle bæres av Pitt og Clooney.
![]() |
![]() |
#65 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Vi likte Wolfs. Til og med 18 åringen likte den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Vi har nettopp sett ferdig The Perfect Couple og klarte å ignorere manglende mimikk. Nå ser vi Nobody Wants This og jeg er forelsket.
![]() |
#67 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Vi er også ferdige med Milliardærøya nå og synes den er grei nok, mnest fordi den føles lokal. Tror vi heier på Amy.
![]() |
#68 |
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg ser også 71 grader Nord, og lar meg provosere til månen og tilbake av Grøtta Grav! Det er nesten litt befriende å la seg engasjere av en reality! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg og mannen tar stadig vekk en episode Psych (Netflix) på kvelden. Vi er nå på sesong 6, så vi har fått med oss karakterenes særpreg. Storkoser oss med humoren.
![]() |
#72 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg ser også Psyk innimellom for en enkel episode, men nå er det en stund siden. Jeg er midt i sesong2.
![]() |
#73 |
Glad
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Vi ser So long Marianne på nrk, og så hører jeg podcast Seriesnakk dagen etter hver episode. Lar meg fascinere.
![]() |
#74 |
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Reality, jeg har sett på Forræder og hørte Einar Tørnqvist fortelle at han hadde snakket med en av Forræderne som hadde sagt at Tix, som ble fremstilt som en som skjønte med en gang hvem som var Forræder gjetter hvilt og at de riktige Forræderne bare var noen av alle de han snakket om. Så har de fremstilt ham som en som gjetter riktig. På samme måte som de kan fremstille noen kjip og usmart osv i reality og det var en av årsakene til at Einar var skeptisk til å være med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Klart det, og produksjonen velger jo hva de vil vise av det materialet de har, samt at de kan f.eks. ha bedt Carina ta dette tema opp i plenum mens kamera går, men samtididg har GGG sagt de tingene han faktisk sier da. Han sier mye det samme både i ntervjuene mellom turene, og på både toppturen med Abrahamsen og senere med Tonje i kajakken.
![]() |
#77 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7https://fb.watch/v4UVEWRXQi/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Musk
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7
Tja. Det er jo en veldig underholdende sesong. Sånn ut fra at det ikke bare er pen natur men også «interessante» personligheter. Haha |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Musk
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7 |
![]() |
![]() |
![]() |
|