Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-24, 19:24   #61
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

jeg hadde noen dager, to netter tror jeg alene i Oslo for to-tre år siden. Litt hotellkontor på dagtid og ellers bare rusling og soving/serier. jeg hadde en årsak til å være der, men det ble aldri bruk for min hjelp. Det var nydelig, selv om jeg var nokså sløv med å få i meg middager.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-24, 19:36   #62
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg det motsatte, færre timer alene. Jeg er en særing, jeg vet.

Gammel 01-12-24, 19:39   #63
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier å si at jeg er en særing, som ikke vil være med folk så veldig ofte.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-24, 21:45   #64
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er jo ALDRI alene. Det er alltid noen hjemme og selv om jeg har kontor på jobb, så er det jo folk rundt på nabokontor og det går folk utenfor i gangen.

Gammel 01-12-24, 21:51   #65
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg er jo ALDRI alene. Det er alltid noen hjemme og selv om jeg har kontor på jobb, så er det jo folk rundt på nabokontor og det går folk utenfor i gangen.

Jeg har det på samme måte. Aldri alene. På min ønskeliste kunne stått reise for familien, uten meg.

Gammel 01-12-24, 23:04   #66
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lært å bruke Ønskeskyen av ungdommen, så jeg har puttet inn ting der etter hvert som jeg har kommet på det. Dermed har jeg faktisk litt på listen i år. Det går mest i klær (ull, en fin topp, en varm genser osv), hansker, votter, noe servise-ting, ny pysjamas og den slags.

Gammel 02-12-24, 08:30   #67
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker meg alltid nye sengesett og ullundertøy.
Ellers driver jeg med noe som virkelig anbefales, og det er å kjøpe julegave til seg selv. Da kan man få den perfekte gaven! Det føles skikkelig velfortjent

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-24, 08:56   #68
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har alt kjøpt 2 julegaver til meg selv, som egentlig mannen skulle kjøpe. Tablet og ny vinterkåpe.
Jeg ønsker meg og alenetid, alltid noen hjemme her og. Så en reels her om dagen at mødre ikke ønsker seg husting, men et par dager alene og fine ting som smykker osv.

Gammel 02-12-24, 09:03   #69
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror kanskje mannen har kjøpt vaskemaskin til oss som vi ser på som julegave til hverandre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-24, 09:11   #70
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Ice bug vintersko, Spring Birds i ulike farger, garn, bøker, en blå lenestol, parfyme (den jeg pleier å bruke er snart tom).

Gammel 02-12-24, 20:39   #71
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg egentlig bare at ungene skal få det DE ønsker seg...og det tror jeg de gjør. Jeg har av min mor ønsket meg en eller annen krimbok. Hun har et halvt bibliotek av krimbøker, så jeg sa at jeg ønsket meg en bok hun kunne avse og som hun likte godt. Jeg tror jeg får det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.