|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?jeg hadde noen dager, to netter tror jeg alene i Oslo for to-tre år siden. Litt hotellkontor på dagtid og ellers bare rusling og soving/serier. jeg hadde en årsak til å være der, men det ble aldri bruk for min hjelp. Det var nydelig, selv om jeg var nokså sløv med å få i meg middager.
![]() |
#64 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg er jo ALDRI alene. Det er alltid noen hjemme og selv om jeg har kontor på jobb, så er det jo folk rundt på nabokontor og det går folk utenfor i gangen.
![]() |
#65 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?
Jeg har det på samme måte. Aldri alene. På min ønskeliste kunne stått reise for familien, uten meg.
![]() |
#66 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg har lært å bruke Ønskeskyen av ungdommen, så jeg har puttet inn ting der etter hvert som jeg har kommet på det. Dermed har jeg faktisk litt på listen i år. Det går mest i klær (ull, en fin topp, en varm genser osv), hansker, votter, noe servise-ting, ny pysjamas og den slags.
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg alltid nye sengesett og ullundertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg har alt kjøpt 2 julegaver til meg selv, som egentlig mannen skulle kjøpe. Tablet og ny vinterkåpe.
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Tror kanskje mannen har kjøpt vaskemaskin til oss som vi ser på som julegave til hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Ice bug vintersko, Spring Birds i ulike farger, garn, bøker, en blå lenestol, parfyme (den jeg pleier å bruke er snart tom).
![]() |
#71 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg egentlig bare at ungene skal få det DE ønsker seg...og det tror jeg de gjør. Jeg har av min mor ønsket meg en eller annen krimbok. Hun har et halvt bibliotek av krimbøker, så jeg sa at jeg ønsket meg en bok hun kunne avse og som hun likte godt. Jeg tror jeg får det.
![]() |
|
|