|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?Korpset vårt spiller på julegrantenning søndag ettermiddag på bedehuset.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?Interessant betraktning fra en jeg snakket med i går. Hun jobber på et sykehjem, og opplever at de eldre blir både forvirret og litt lei seg over pyntingen alt nå. De er vant til advent, som er borte. De tror det er jul, når det ikke er det. Helt ærlig, så synes jeg eldre fortjener feiring i sin bolig på sine vante premisser.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?Vinterlys blir hengt opp i midten av november, det er så himla mørkt her nord, så jeg syns det er fint at folk henger opp slike lys. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?Mannen vil, til min overraskelse, ha opp juletreet nå!
|
|
|
#5 |
|
Tatt på
|
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?Julegrantenning er på en litt varierende dag, det spørs hva som kommer først av 1. søndag i advent eller 1. desember. Det HAR skjedd at 1. desember er på en torsdag eller fredag.
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?Yeah til belysning, men pynten venter jeg med til desember for ellers blir jeg lei.
|
|
|
#7 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?Ja, seff, treet må definitivt inn FØR det vaskes noe som helst. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?Jeg vasker før, og støvsuger kjapt etter pynting. Men det må jo støvsuges selvsagt, etter at treet er tatt inn. Vi må jo alltid sage av noe greiner nederst, eller ett eller annet, og det blir en del rusk.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?Ja, og så rester etter den strømpa. Tråder etter den henger fast både i greiner og klær og ligger overalt lenge etterpå. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?
Jeg vasker verken før eller etter.
|
|
![]() |
|
|