Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket kompliment hører du oftest?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 16:53   #1
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?

Så mange komplimenter dere får da... Jeg kan ikke komme på noen gjenganger what so ever. I går fikk jeg to komplimenter på en og samme dag. Da gikk det over alle støvleskaft.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:14   #2
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg får ofte høre at jeg ser ti år yngre ut enn det jeg er.

Og så får jeg komplimenter for mine språkkunnskaper.

De to gangene jeg har vært i Kroatia/Serbia så har folk rett og slett vært forvirret når jeg har spurt hvordan den og den drikken smaker eller hvem det er som synger, når dette er ting min generasjon der nede har vokst opp med.
Og så spør de hvilken del av landet jeg kommer fra.

Nå skryter jeg fælt, her.

Gammel 05-09-07, 17:59   #3
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen sa jeg var smart i dag.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 18:00   #4
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ok, det er ikke det jeg hører oftest. *innrømmer*

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 19:09   #5
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Det er mange som sier at jeg blir en god lærer. Jeg håper at jeg blir det....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 12:05   #6
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte nylig en foundation som skulle gjøre meg 6 år yngre. En dag jeg hadde den på var jeg på en messe. Jeg skulle skrive under på en kontrakt og en ung selger ville ha fødselsdatoen. Jeg sa at jeg var født i 1964. Da så han overrasket ut og svarte: Jøss, jeg trodde du var født rundt 1970 Man kan jo mistenke at det var et salgstriks, men avtalen var i boks så jeg tror ham....... bra foundation forresten

Sist redigert av Jessica : 06-09-07 kl 12:13. Årsak: skriveleifer...
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 12:50   #7
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Try kom hjem fra barnehagen og sa "Mamman min er superduper!"

Også var det bare fordi det står på en trøye han har, og de voksne i barnehagen har gått ivrig inn for å lære ham det. Men nå som han først kan si det, sier han det flere ganger om dagen..

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.