Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 22:32   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

H

Jeg også. Det største jeg har samlet på er gamle radioskap. Men det måtte jeg gi meg med etterhvert, det tok så stor plass. Nå samler jeg bare på stæsj fra femti- og sekstitallet, samt generell kitsch. Så vi har et hjem fyllt av negerdamer, headwobblers, lysende jumfru mariaer, lysende bilde av en foss som renner, pin up-bilder, tikiglass, tyggegummiautomater og de dødes dag-stæsj.

Kan ikke du legge ut noen bilder av stua di da? Blir sååå nysgjerrig!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 08:54   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er ikke så mange mødre på 30 som syntes snowboard er toppen av lykke.

Hjelper det hvis jeg forteller at jeg skater? Eller, det er en sannhet med modifikasjoner, jeg har ikke gjort det på noen år og det er desverre ikke som å sykle. Men så snart ryggen bestemmer seg for å samarbeide så starter jeg opp igjen.
Neste vinter tenker jeg at en kompis som er snowboardinstruktør kan lære Lille B og meg å kjøre snowboard samtidig.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Kan ikke du legge ut noen bilder av stua di da? Blir sååå nysgjerrig!!

De fleste blir det. Jeg får se. Jeg vet ikke om jeg gidder "Æsj, så stygt"-reaksjoner som jeg fikk sist.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 14:06   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De fleste blir det. Jeg får se. Jeg vet ikke om jeg gidder "Æsj, så stygt"-reaksjoner som jeg fikk sist.

Jeg må si at jeg og er nyskjerrig på hjemmet deres etter det du sa nå ja, det må jo være kult!
Men slike tilbakemeldinger er jo kjipe da.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:31   #4
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er ikke så mange mødre på 30 som syntes snowboard er toppen av lykke.
Men det er ikke kjempesært heller da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 00:57   #5
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Tja, jeg spiller jo sax i både korps og storband, men det finnes særere ting enn det.

Mannen min og jeg pleide å samle på pingvinting, men vi har roet oss en del nå... Vi har en del, dog! De siste årene har vi også samlet på Disneys: Hall of Fame, Carl Barks beste, samt de komplette årgangene av Donald Duck. Elsker Don Rosa .

Ellers liker jeg å overvære Flyshow, Drag Racing og skihopping .

*og jeg har en svakhet for Am Cars *

Gammel 09-09-07, 14:38   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker tilbake på Glitters lysranker med glede!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:24   #7
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg husker tilbake på Glitters lysranker med glede!

åh ja!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:17   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Magnetic poetry! Kjøleskapsdikt! Dæven, jeg blir så hekta, og kan stå foran kjøleskapet i timevis.

Det kommer noen morsomme greier ut av det, da. *leser dagens utvalg*

-pink is ugly
-rocked up woman vith black hair & purple gown
-please take your leave I am delirious
-sad beneath her irony
-worship me I do
-TV never lies

etc.

Greia er å ikke bry seg så veldig om grammatikk eller rettskrivning, men få frem meningen på litt nye måter. Morsomt!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.