Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du (eller har du gjort) på do?
Hva mener du? Man går på do, vel ... 39 31,45%
Jeg pleier å gjøre det nødvendige, men det har hendt at jeg leser el snakker i telefonen 29 23,39%
Vi har masse blader på do 38 30,65%
Jeg leser, og snakker i telefonen og strikker og gjør det som faller meg inn 5 4,03%
Jeg har absolutt ingen hemninger her, jeg har til og med spist på do 3 2,42%
Ekkel påll og ekkelt spørsmål 0 0%
Dette er altfor privat, det som foregår bak lukkede dører forblir der 0 0%
Annet; spesifiser i tråd 10 8,06%
Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 22:26   #61
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Skal jeg gjøre mer en å tisse MÅ jeg ha noe å lese på.
Vi har gjerne noen Donald blader liggende der inne, og jeg har gjerne noen bøker også.
Det finnes jo ikke noe verre en å leite huset rundt etter en bok som man har lyst til å lese litt i når man holder på å gjøre i bukse.

Det hender jeg må snakke i telefonen, men det prøver jeg i høyeste grad å unngå. Tror ikke det hadde plaget meg nevneverdig å spise der heller, men vil heller lese en bok eller et blad.

Gammel 08-09-07, 22:26   #62
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Man må jo lese litt? Vi har programmet til ViaSat liggende i hylla på badet. Samt en bok om oppussing.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:50   #63
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde det vært ølservering på do skulle jeg vurdert å bli sittende.

Gammel 08-09-07, 22:55   #64
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg nyter det å være helt alene også studerer jeg kvistene i brystpanelen nøye

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:59   #65
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Går på do, og kommer meg ut derfra fortere enn F.. Har kjekkere plasser i huset enn der!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 23:53   #66
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan godt sitte en stund og kose meg med læppisen i fanget. :deler:
Jeg har lært meg til å nyte de fristundene jeg kan få i en travel småbarnshverdag, for å si det sånn.

Snakker også titt og ofte i telefonen mens jeg sitter på do, men er grei nok til å vente med å trekke ned til etter jeg har lagt på.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 00:47   #67
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Det kommer an på hva jeg skal på do..

Bimmelim = tiss & tørk & gå
Bommelom = lese-lese-lese-lese

Litt morsomt er det å se at min snart-fireåring har "arvet" sin mor. Hun leser Larsson/Donald/Helge/pondus etc. på do .

Gammel 09-09-07, 08:04   #68
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det hender jeg leser litt, men snakke i telefonen kunne jeg ikke gjort

Jeg kan være litt sleip når jeg vil rømme litt unna, da setter jeg meg på do og leser litt

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 08:16   #69
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg MÅ ha med noe å lese på - ellers gjetter jeg gjerne kryssord.

Samme her. Det er jo gudsjammerlig kjedelig når man må sitte der en stund
Før eksamener henger jeg opp tankekart på dodøra - og leser på det mens jeg sitter der.

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:27   #70
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

På do gjør jeg doting. Har hendt jeg har snakket i telefonen

kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:33   #71
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Leser, prater i telefonen, surfer på nett på wap (særlig på utedoen på hytta, for der er det ikke blader) klipper og filer negler osv.
Men jeg kan ikke strikke, så det utgår.

Spise på do går ikke an

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 11:10   #72
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg spiller Blackjack på mobilen.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 12:48   #73
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser, men jeg leser bøker og ikke blader.

Gammel 09-09-07, 12:56   #74
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

IKEA-katalogen, ja. Det er klassisk dolektyre!

Å jaaaa! Er ikke kjøkkenet på side 100-101 fiiiiiiiint.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:08   #75
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar ut av vaskemaskinen.

Gammel 09-09-07, 13:14   #76
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi har blader og aviser på do

Gammel 09-09-07, 13:25   #77
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg leser alltid på do hvis det overhodet finnes noe leselig der. Pakningsvedlegg og teksten på dorullpakker og hygieneposer duger i nødsfall, men vanligvis har jeg bok med. Det ligger blader, kataloger, reiseguider og 2006-utgaven av Store norske almanakk på doen vår, men andre er jo ikke like hensynsfulle. :ei saa peittää:

Du ville ikke bli skuffet over doen vår.

Vi har bladhylle på do, og den er normalt fylt opp av et par–tre bøker, IKEA-katalogen fra i fjor, Simo-katalogen fra 2001 (Frøknas favorittlesestoff ) og omtrent en halv årgang av Donytt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 14:25   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kjipe med å lese bøker på do er at jeg har en tendens til å bli sittende til jeg har lest ut boka. Josè Saramagos "Dødens uteblivelse" var litt slitsom sånn, jeg ble rett og slett sittende på do hele natta. : deler:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 14:26   #79
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Å jaaaa! Er ikke kjøkkenet på side 100-101 fiiiiiiiint.

Åh, jo! Selv har jeg falt pladask for det grønne på s. 96-97.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:38   #80
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjør kun det jeg er der for.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.