Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Apropos underforaene og nick

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 22:39   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos underforaene og nick

Med fare for å ble halshugd av eierne av underforaene tar jeg sjansen på å spørre om underforaene strengt tatt behøver å knyttes til nick. Det er absolutt ikke noe jeg ergrer meg over, jeg undrer meg bare litt. Det virker litt preget av forumets første uker, og hvem som meldte behov for hvilke foraer da.

Jeg synes det blir unødvendig lange navn på underforaene, og forsiden blir mindre oversiktlig. Dessuten er forumet stadig i endring, og tilknytningene blir kanskje litt rare (?). For å ta et par eksempler er Teofelia så vidt meg bekjent ikke lenger gravid, Ryli er ikke voldsomt aktivt i sportshjørnet sitt, ei heller Ekkir i sitt interiørhjørne. For utenforstående og nye kan det kanskje virke litt internt med slike underfora. På den andre siden er det hjemmekoselig for oss som er her mye, og som kjenner disse nickene godt. Flisespikkeriet er jo liksom Skilpaddas.

Hva tycks?

Sist redigert av Irma : 16-09-07 kl 23:03. Årsak: leif
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.