Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Får du i deg nok kalsium? (med test)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Får du i deg nok kalsium?
Jada, mer enn nok 23 30,67%
Ja, ganske passe 19 25,33%
Nei, litt for lite 23 30,67%
Nei, altfor lite 10 13,33%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-07, 23:57   #1
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du i deg nok kalsium? (med test)

Hmm, jeg drikker lite melk i forhold til tidligere. Det blir kanskje mindre kalsium på meg av det, men mer jern... Da jeg ammet som verst, var jeg veldig lysten på bl.a. fiken og mandler, og spiste det i store mengder. Begge deler inneholder mye kalsium. Jeg tror ikke det er tilfeldig at jeg hadde så lyst på det.

Jeg syns dette minner meg om en Tine meierier kampanje.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 11:39   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mer enn nok, tydeligvis.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 20:53   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Er det masse i Tahini? Har lagd masse hummus i det siste, og det har jeg tenkt å fortsette med!!

Ja Tahini er jo 100% sesamfrø, og det er rikt på kalsium. Legg merke til at kroppen ikke får tatt opp kalsium fra sesamfrø dersom ikke frøene ghar med skallet og er knust.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 10:46   #4
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ja Tahini er jo 100% sesamfrø, og det er rikt på kalsium. Legg merke til at kroppen ikke får tatt opp kalsium fra sesamfrø dersom ikke frøene ghar med skallet og er knust.

Da får jeg muligens ikke noe kalsium fra dette da? Dette er en tykk masse? Helt glatt uten frø.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 09:22   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser mye youghurt og grønne grønnsaker, så jeg får i meg nok. Vesla er det verre med tror jeg, hun tåler ikke melk så veldig godt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 09:59   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Meir enn nok, heldigvis.

Gammel 21-09-07, 12:16   #7
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg får i meg litt for lite. Jeg skal bytte ut juicen med melk.

Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 12:33   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for lite.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.