|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?
De fleste grep på gitaren? Hva vil det si? Alle susser og plusser og majer og minuser og alt?
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Jeg synger, kan spille gitar og piano. Var også meget god på blokkfløyte en gang i verden.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Jeg har spilt kornett, blokkfløyte, trekkspill og nå lærer jeg meg å spille gitar. Tar musikk på høgskolen i forbindelse med lærerutdanningen min. Jeg har sunget i kor i maange år, men etter jeg fikk barn har det blitt liten tid til det. Merker at stemmen har blitt mer rusten nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Baryton og blokkfløyte.
![]() |
![]() |
#6 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Horn, både althorn og waldhorn trakterer jeg ganske brukbart. I grunnskolen var jeg innom trombone, kornett, el-bass, tenorsax og trommer.
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Jeg begynte på notekurs på barneskolen fordi jeg ville spille i korps, men jeg slutta ganske fort da vi fikk lekser(egentlig begynte jeg bare fordi vi fikk gå tidligere fra skolen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Skal vi se: jeg er ganske god på blokkfløyte, har en klarinett på loftet og en gitar i kjelleren. Piano har jeg visst også vært bort i, men jeg mangler en vesentlig egentskap for å bli virkelig god, nemlig koordinasjon og rytme... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Jeg spilte piano i mange år, og gjør det fra tid til annen fremdeles. Vel å merke kun når naboen ikke er hjemme.
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Bass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Jeg har virkelig, virkelig, virkelig lyst til å lære å spille banjo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Jeg begynte å spille piano da jeg var sju, og da jeg var ti fikk jeg utlevert klarinett i skolekorpset. Den byttet jeg ut med tenorsax da jeg gikk musikklinja på videregående, og har byttet litt på tenor og alt siden da. I tillegg blir jeg ikke vettskremt om noen ber meg spille Lisa gikk til skolen på kornett, althorn og baryton. Har også sunget i kor i 20 år. Ja, og så dirigerer jeg da. Både korps og kor. |
![]() |
![]() |
#14 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Spelar ikkje, dessverre. Skulle ønske eg kunne spele gitar!
![]() |
#15 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Hvilket instrument trakterer du?Jeg er instruktør for klarinett... Kom meg ganske langt, var ett "vidunderbarn", som kunne spille det meste på gehør etter å ha øvd litt. Kan spille sax og tverrfløyte også. Har prøvd meg litt på bassklarinett.
![]() |
|
|