|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala - frekt eller ei?
Jeg sendte ikke ut takkekort etter dåpen på mine jenter
|
|
|
#2 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala - frekt eller ei?Vi har ikke sendt ut takkekort etter fødsel eller dåp.. Ingen har etterlyst det.. Og i min familie og sambo sin familie er det ikke vanlig å sende ut takkekort etter dåp.. Men vi takket veldig for alle gavene vi fikk, ansikt til ansikt! Ingen glemt! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Da er du uhøflig og udannet ifølge Bundbury og Siri. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala - frekt eller ei?Da nabogutten her ble konfirmert fikk jeg ikke takkekort. Jeg syntes det var litt rart, men tenkte bare at jeg var glemt eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Så koselig da!
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala - frekt eller ei?Etter å skummet gjennom tråden så minner det meg om svigermor som bemerket at andre i slekta hadde fått takkekort etter fødselen til Lille og ikke hun.
|
|
|
#9 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?Huff, nå kom jeg på en historie fra da lillebror var 3 mnd gammel. Det hører med til historien at han skrek døgnet rundt fra han var født, stoppet å puste om natta slik at vi måtte "riste" i ham ca hver annen time. I tillegg til dette var storesøster plaga av astma slik at vi måtte vaske spy av henne et par netter i uka. Alt dette visste svigermor. Allikevel etterlyste hun takkebilde av lillebror slik at hun kunne ta de med seg på klubbkvelden hun skulle ha i kveld. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala - frekt eller ei?Vi har ikke sendt ut takkekort i forbindelse med navnefest. Vi har hatt små feiringer, og bare fått gave fra de inviterte. Da har jeg takket ved overrekkelse. Håper jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Hvem hisser seg opp, tink? Det må da være lov å dåne litt over andres dumheter uten at man hisser seg opp. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?[quote=Skremmern;571585]Hvem hisser seg opp, tink? Det må da være lov å dåne litt over
|
|
|
#15 |
|
Tåler regn
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?Har aldri hørt at noen ettrlyser takkekort på den måte før. Jeg hadde fulgt Madam Mim sitt råd |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?Vi har fått etterlysning hver forbanna gang.
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Sv: På en skala - frekt eller ei?Hva har blodtrykket ditt med dette å gjøre? Eller følte du bare for å si at det er stabilt? (Hvordan vet du det forresten? Har du nettopp målt det? Spiser du bare grove brødskiver med tran og trener regelmessig?) |
|
|
|
![]() |
|
|