Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du oppvaskmaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har du oppvaskmaskin?
Nei 6 3,73%
Ja, en 155 96,27%
Ja, to 0 0%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-07, 15:00   #61
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi har en. Om vi hadde hatt to hadde vi sikkert endt opp med at den ene sto der full av rene ting som ikke var ryddet ut, den andre var full av søl, og vi hadde fortsatt hatt rot på benken.

Samme her

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 15:34   #62
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Nei, den døde i sommer.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 15:56   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi har en. Flytter snart inn i nytt hus, og der er det to. Gleder meg til det.

Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 17:01   #64
Left
Passiv

Standard

Har en smal en - 45 cm, og jeg elsker den. Kjøres ca annenhver dag her også, og jeg har begynt å vaske kjeler osv for hånd - for de er så romstore. Her er vi 1+2 for det meste.
Tidligere, da vi hadde en vanlig stor en, vasket jeg ALT i oppvaskmaskina. Til og med det arvede serviset mitt med gullkant fra attenhundreogfrysihjel.
Ting som ikke kan vaskes i maskin er i utgangspunktet ikke verdt å ha etter min mening

Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 17:43   #65
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ting som ikke kan vaskes i maskin er i utgangspunktet ikke verdt å ha etter min mening

Jeg er helt enig, men med et unntak. Og det er skikkelige kjøkkenkniver.

Gammel 23-09-07, 17:54   #66
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi har en, og det holder for oss 5. Når det er bursdager, og rundt høytidene, går den jo ekstra, men jeg ser ikke behovet for en oppvaskmaskin nr. 2.
En vaskemaskin til derimot ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:23   #67
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har en (og jeg hadde aldri klart meg uten). Ser jo at det hadde vært praktisk med en til, men vi klarer oss med den ene vi har(så får vi heller tåle litt rot på benken i ny og ne).

Gammel 23-09-07, 19:01   #68
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Vi har kun èn og har ikke behov for en til. Den hadde, som mange andre har nevnt, kun blitt stående med rent, og benken hadde heller ikke vært ryddigere av den grunn.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:14   #69
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1 maskin.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 00:39   #70
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Vi har en maskin, og jeg hadde aldri klart meg uten.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 05:56   #71
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Èn. Vi hadde ikke i vinter, da min gamle tok kvelden. Kjøpte i våres, da jeg visste hva slags kjøkken vi skulle ha.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 13:27   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En.

Jeg elsker den maskina høyt og inderlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:24   #73
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Vi har en. Den var på reparasjon i tre uker i fjor. Jeg har aldri følt meg så hjelpesløs noengang. Hadde ikke klart meg uten.

Gammel 25-09-07, 21:27   #74
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi har en. Det vi trenger er noen som rydder opp etter oss.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:32   #75
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Vi har èn. Den kjøres til gjengjeld minst en gang om dagen.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:38   #76
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo noe av det "viktigste" vi har på kjøkkenet. Hadde kastet ut komfyren før jeg hadde kvittet meg med oppvaskmaskinen, iallefall nesten.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:55   #77
mami
Aktiv

Hvor: Øvere Romerike
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ser absulutt det posetive i aa ha to
Har bare en vi da, men skulle jeg en vakker dag fa plass til en til saa vil jeg nok ha to ja

En veldig god ide

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 23:12   #78
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en. Hadde vi hatt to hadde det blitt et salig kaos med delvis rene og delvis skitne kopper i begge maskinene. Med flere tenåringer i huset som egentlig skal rydde etter seg selv hadde det blitt et mareritt. En tenåring er alt for lat til å sjekke om det som står i maskinen er rent eller ikke.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 09:16   #79
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en oppvaskemaskin og den redder forholdet... hehe neida, vi hadde nok fortsatt vært sammen om vi ikke hadde hatt maskina.

Jeg kunne forøvrig glatt hatt to vaskemaskiner... Da hadde jeg kanskje lagt litt frampå med klesvasken og badegulvet hadde kommet til sin rett igjen

Gammel 26-09-07, 18:14   #80
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en, kunne ikke klart meg uten tror jeg, men ser absolutt ikke behovet for 2.
Den går nå hver ettermiddag/kveld da, men så har jeg også alt inni der (rent bortsett fra jerngryter/panner).

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.