|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Bruker du toalettbørsten på offentlige toaletter? | |||
| Ja, selvsagt |
|
41 | 32,03% |
| Nei |
|
52 | 40,63% |
| Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter |
|
31 | 24,22% |
| Annet, spesifiser i tråden |
|
4 | 3,13% |
| Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Nemlig. Veldig mye bedre - de fører også til mye mer effektive dobesøk. Selv i hypermoderne Japan er (var i hvert fall på 80-tallet) slike hull-i-gulvet-doer vanligere enn sittedoer. Faktisk så jeg vestlige sitte-doer med bruksanvisning klistret på veggen som med fyrstikkmenn viste hvordan man skulle sitte osv.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
har tatt seg sammen
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Jeg har det nok litt omvendt enn de fleste andre bereiste, ser jeg. Bisarre toalettomgivelser har gjort det til en vane å stå eller legge papir, jeg gjør det til og med på jobben.
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Jeg eier ikke verken bakterieangst eller offentlig-toalett-fobi, sitter ned på setet og bruker dobørsten etter meg om det trengs. I likhet med tink har jeg reist en del, og sett ting den jevne offentlige toalettgjenger i Norge ikke engang kan forestille seg.
|
|
|
#7 |
|
Permakulturell
|
Jeg har ennå ikke vært på et toalett i Norge - offentlig eller ei - som har vært så ille at jeg har snudd i døra. Jeg gjør som Tinetoff.
|
|
|
#8 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Går helst ikke på "andres" doer, hverken borte eller offentlige. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Holde seg i flere dager???
|
|
|
#10 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var værre før, da spiste jeg imodium for ikke å gå på do borte. Også er jeg ikke å bomelommer hver dag. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Nei... vil ikke ta i den. Går heller ikke på doer som er grisete i utgangspunktet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Må jeg på do, går jeg på do. Hvis det er urin på ringen, så tørker jeg det bort med papir først, og så gjør jeg det jeg skal - hva det nå enn er. Blir det noe i do, kan jeg vaske det bort med dobørsten etterpå. Uansett så må jeg jo vaske fingrene godt etterpå. Det måtte vel ha vært klint avføring på selve do og ring, før jeg skulle latt være å bruke det. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Nei, den tar jeg ikke i. Og egentlig sitter jeg ikke på disse toalettene heller, jeg står over (eller legger på papir, men det gidder jeg sjelden i voksen alder), men jeg har blitt litt lat på det etter at jeg lært at HIV ikke smitter gjennom doseter |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Klart jeg bruker den. Prøver å forlate toalettet slik jeg ønsker å finne det. Hendene vaskes så klart alltid etter toalettbesøk. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vaklende
|
Der er jeg helt enig, må man så må man uansett, jeg er glad jeg slipper "sprengte tarmer".
Her misforstår jeg muligens fordi jeg ikke leste alle innleggene dine på nytt. Men hvis doen er fin når du kommer, og grisete når du går, så har jeg bare en kommentar: BUUUUHHH! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Jeg lurer litt på hvor mange som bruker disse. Det stedet på offentlige toaletter som inneholder aller flest bakterier er luftstrømmen i håndfønerene. Toalettringen har INGEN bakterier i forhold. Det er ganske bortkastet å vaske hendene for så å få dem sprayet med bakterier i etterkant.
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#20 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Det vet man selvsagt ikke. Jeg ser ikke bort fra at da jeg - 7 mnd gravid - fikk en seriøs omgang spysyke (på helgetur med seilbåt, glemmer det aldri) kan smitten ha kommet fra doen på jobb f.eks. Ingen andre ble syke. Men den kan like gjerne ha kommet fra et dørhåndtak eller noe sånt. |
|
|
|
![]() |
|
|