Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du piercing(er) ?
Ja, jeg har en 13 11,40%
Ja, jeg har flere 2 1,75%
Njah: Jeg har hatt, men har fjernet dem nå 38 33,33%
Nei, men har lyst på. 5 4,39%
Nei, har ikke og har ikke lyst på 40 35,09%
Nei, det er det styggeste jeg vet om! 11 9,65%
Annet som HI ikke klarte å tenke på. Spesifiser i tråden. 5 4,39%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 21:22   #61
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har hatt i leppa og nesen. Borte nå.

Den i leppa tok jeg selv. Anbefales ikke. :grøss:

Samme her...

Gammel 25-09-07, 21:23   #62
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nope. Har ikke hatt, og vil ikke ha. Har 6 hull i ørene, og det holder.

Gammel 25-09-07, 21:51   #63
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har en sølvkule i nesa.

Gammel 25-09-07, 22:04   #64
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke og vil ikke ha. Det er ikke alle som er like ille på andre, men jeg er ikke veldig begeistret for alle varianter. Synes blant annet at de som har i leppa eller på tunga får en litt "merkelig" måte å prate på.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:16   #65
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nå tror jeg at jeg dropper den tanken uansett, men hadde jeg turdt hadde jeg hatt i nesen som 16 åring, i navlen som 17 åring. og i brystvorta som 19-20 åring.

Du hadde sikkert ikke stoppet der heller. :et stikk og du er hekta:

Jeg har hatt mange, og flesteparten av dem har ikke synes i påkledd tilstand. :deler:

Gammel 25-09-07, 22:32   #66
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei det har jeg ikke. Men hadde jeg hatt en fin flat mage skulle jeg gjerne hatt en i navlen. Men det har jeg slett ikke så det blir nok aldri aktuelt.

Gammel 25-09-07, 22:34   #67
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Pre-gravid-magen min hadde navle-piercing. Det var fint da, men no? No way!

Hadde forskjellige (ein i ekte gull og fleire i stål med gul eller blå eller rød eller lilla eller rosa eller svart stein) og bytta etter antrekk. Ah, det var tider det!

Gammel 25-09-07, 22:47   #68
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Neeeiii!
Ingen får stikke ting gjennom huden min på den måten...

Gammel 25-09-07, 22:58   #69
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Hadde navlen, men tok den ut når jeg var gravid. Om jeg får modellkroppen min tilbake igjen, skal jeg heller vurdere å sette den inn igjen

Gammel 25-09-07, 23:20   #70
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Ex-navle-piercing her også. Pre barn.

Gammel 25-09-07, 23:23   #71
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har hatt i leppa og nesen. Borte nå.

Den i leppa tok jeg selv. Anbefales ikke. :grøss:

Husker du vi stakk høl i nesa mi på skolen!! Noen år siden nå ja.

Hadde i nesa lenge, men fjernet den for mange år siden. Vurderte tunga, men kom aldri så langt. (heldigvis)

Gammel 26-09-07, 08:48   #72
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk en venninne til å stikke hull i navelen min, ikke spesiellt godt det heller.
Min førse "nær ved å besvime" episode. Den ble fjernet med en gang.
Tok ny på skikkelig måte kort tid etterpå. Min andre "nær ved å besvime" episode.
Hadde aldri tatt den på nytt.

Gammel 26-09-07, 08:55   #73
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hatt, men fjernet dem nå.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 09:02   #74
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ei venninne og jeg prøvde å lage i navlen da vi var yngre... host, da vi ble 30...

Vi lyktes ikke. Av og til ønsker jeg meg ring i navlen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 09:44   #75
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hatt både i tunga og i navelen. Den i tunga forsvant da jeg traff min utkårede i 2002, som syntes at det var skikkelig guffent, og den i navelen tok jeg ut da jeg ble gravid med storebror i august 2004. Ingen av dem kommer tilbake.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:05   #76
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tok først i tungen, og hadde den i nesten fire år. Elsket den, men måtte ta den ut da Lille ble født, ellers fikk jeg ikke epidural. Og sambo skulle ta den med hjem for å koke den, noe vi glemte begge to, og på sykehuset nektet de å rense den for meg, så det ble til at hullet grodde igjen.
Jeg savner den veldig, og den første tiden etter den var borte, og jeg ble klar over det, ble jeg så kvalm at jeg holdt på å spy.

Jeg hadde også en i navlen ett års tid, men den grodde aldri skikkelig, og da jeg begynte å jobbe på Burger King ble det så mye skumping på magen av alt vi bar på, at det var greiest å fjerne den.

Gammel 26-09-07, 11:21   #77
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Tok piercing i navlen tidlig på nittitallet. Tok den ut da jeg ble gravid, og kommer ikke til å sette den tilbake igjen. Det var pent den gang, men ikke nå.

Signerer.

Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:35   #78
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syns det bare er ekkelt.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:47   #79
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde i tungen og i navlen. Men jeg har fjernet dem for lenge siden.

Gammel 26-09-07, 11:50   #80
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Har hatt i navlen. Den savner jeg. Prøvde meg med piercing i tunga også, men da det ble umulig å prate reint fjerna jeg den.

Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.