|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen slekt eller kjente her inne, som jeg vet om iallefall.
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen søstre eller brødre, svogre eller svigerinner her inne, men det *kan* ha sammenheng med at de ikke har barn. Det kan være jeg har en kusine eller to her inne, men jeg har ikke skjønt hvem det er i hvertfall.
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg har ingen familie her, tror jeg, men jeg har møtt endel av dere i RL og Mammatuss har jeg vært venninne med siden 1985. Siden jeg er gudmor til jenta hennes, blir jeg vel nesten litt for familie å regne da, eller? :hint:
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?
Sist redigert av Frantzen : 01-10-07 kl 19:54. |
|
|
|
#5 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen familie her inne,men kjenner Hønni og Clubby irl. og har kjent de i mange år.
|
|
|
#9 |
|
Fornøyd
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg har ikke familie her inne, så vidt meg bekjent. Jeg har en god venninne her som jeg kjenner fra RL (men vi møttes på snartmamma), og har ellers truffet noen av de andre her inne. Noen på treff, og andre igjen fordi jeg har handlet av/med dem.
|
|
|
#10 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg kjenner en del her inne, og en av mine næreste venninner, Carolin, er her. Ellers er det ingen fra min familie her, så vidt jeg vet.
|
|
|
#11 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg har ingen fra familien eller andre kjente her, men har møtt en del på treff
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Har ingen kjent slekt her inne, heller ingen kjente møtt irl før jeg entret nettverdenen for et par-tre år siden. Men enkelte føler jeg at jeg kjenner ganske godt allikevel, jeg har møtt ganske så mange brukere her inne.
|
|
|
#13 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ikke samme familie, men jeg bor i samme hus som ei av de andre her inne.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg er nokså sikker på at det ikke er familie her, men jeg kjenner noen IRL. Men alle stammer opprinnelig fra nettlivet mitt, selv om en del har blitt gode venninner opp gjennom årene.
|
|
|
#17 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg tror ikke at jeg har noen familie her - eller? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Har ingen familie her (så vidt jeg vet) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen i min familie her, såvidt jeg vet iallfall.
|
![]() |
|
|