Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpt meg kjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 22:13   #61
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

SÅ flink du har vært og så fin du er!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:23   #62
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Selv er jeg bare 165 cm så jeg hadde gjerne hatt mye høyere hæl da.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 10:47   #63
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Wow, sikke former du har ! Liker også veldig din hårfarge - kjolen er selvsagt flott og !

Gammel 15-10-06, 11:04   #64
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er enig med mange andre her i at du gjemmer kiloene godt! Du ser flott ut med den kjolen.

Litt hæler på skoene vil nok få leggene dine til å se fantastiske ut, bedre enn ballerinasko tror jeg. Og hælene trenger jo ikke å være veldig høye spør du meg, en mellomting kan ofte være behagelig å gå med en hel kveld enn de høyeste alternativene.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 11:09   #65
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg finner ikke det jeg leter etter på nett.

Men disse er sko jeg gjerne kunne brukt til den kjolen.

DE likte jeg!

Hvor fant du de?? Slike kan jeg klare å gå i.. akkurat passe hæl ;D

Gull er en idè ja

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 12:30   #66
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Det nederst var kjempelekre!!!

Gammel 15-10-06, 12:35   #67
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

DE likte jeg!

Gull er en idè ja

Da kan du ta opp gullet fra skoene og evnt kjøpe et sjal eller en tynnstrikket bolero/jakke i gullfarge. Mange slike tynne jakker å få kjøpt nå i ulike farger.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 12:43   #68
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper jeg bare får en anledning til å bruke kjolen da

Gammel 15-10-06, 12:45   #69
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du var kjempefin med kjolen. Sier som de andre her, utrolig at du veier 96 kg, det ser ikke sånn ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 12:57   #70
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Så flott du er!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:00   #71
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempeflott kjole! Du har vært utrolig flink som har slanket deg så mye!!

Gammel 15-10-06, 23:10   #72
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. Gratulerer med imponerende vekttap, og du ser helt fatastisk ut!
2. Synes du kan bruke lilla tilbehør til kjolen, kjøpte akkurat en kjole på Zara som er brun med lilla og det er faktisk veldig fint. Ville kjøpt lilla strømper og sko + veske til

Gammel 15-10-06, 23:27   #73
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

DE likte jeg!

Gull er en idè ja

De nederste er fra Eurosko. Koster 399, merket er Roots og modellen heter 0301.

De øverste mener jeg at jeg fant på Skoringen.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 23:32   #74
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Wow du ser rett og slett fantastisk ut
Jeg nekter også for at det kan være 96 kg inni den kjolen, og bare 5 cm høyere enn meg?

Du har vært utolig flink, og nå er du helt nydelig. Flott jobbet og flott kjole!

Gammel 16-10-06, 12:14   #75
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

1. Gratulerer med imponerende vekttap, og du ser helt fatastisk ut!
2. Synes du kan bruke lilla tilbehør til kjolen, kjøpte akkurat en kjole på Zara som er brun med lilla og det er faktisk veldig fint. Ville kjøpt lilla strømper og sko + veske til

Lilla er nok fint til ja!

Men lurer på om gull er litt mer sånn at det går an å bruke til mer senere?
Må være litt praktisk oppi det hele og jeg da vettu

Takk for innspill og tips!
Kjempekjekt!

Gammel 16-10-06, 12:33   #76
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brune høyhelte stroppesko hadde vært kjempelekkert!

Jo penere sko og tilbehør, jo penere er kjolen... Syntes de skoene over her var litt for "ordinære"...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:34   #77
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spesielt de nederste skoene (de i fløyel og gull) var stilige til kjolen tror jeg...
Du skal vel pynte deg både på julebord, til jul og til nyttår, så kjolen kan nok brukes den

(Kanskje vi trønderdamene må lage julebord bare så du får brukt kjolen din )

Gammel 16-10-06, 12:38   #78
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For de som ikke har fått det med seg har jeg slanket meg snart 40 kg hittil i år ... Så det er derfor jeg er litt

I M P O N E R EN D E !

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:40   #79
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

(Kanskje vi trønderdamene må lage julebord bare så du får brukt kjolen din )

Gammel 16-10-06, 12:43   #80
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Brune høyhelte stroppesko hadde vært kjempelekkert!

Jo penere sko og tilbehør, jo penere er kjolen... Syntes de skoene over her var litt for "ordinære"...

Nja.. tror de er pene nok til meg...
Jeg er ikke sånn "superjåle" .. Må ha noe som er litt brukervennlig også.. og som er meg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.