Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilken type er du?
ENFP 10 5,21%
INFP 6 3,13%
ENFJ 27 14,06%
ENTP 11 5,73%
INTP 4 2,08%
ENTJ 12 6,25%
INTJ 23 11,98%
ESTJ 8 4,17%
ISTJ 6 3,13%
ESFJ 22 11,46%
ISFJ 23 11,98%
ESTP 3 1,56%
ISTP 0 0%
ESFP 8 4,17%
ISFP 1 0,52%
INFJ 28 14,58%
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 14:46   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg er Ben Murphy.

Gammel 15-10-07, 14:49   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmpf, trodde jeg var litt unik, jeg, men så var jeg visst ikke det likevel.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:06   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:19   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:35   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lest hele tråden og er SDCN.
SlightlyDizzyConfusedNauseus.

Nei, spøk til side - som Elinblu m.fl. er jeg en klassisk storesøster? Ihvertfall passer beskrivelsen ganske godt med denne rollen. Og jeg kjenner meg bittelitt igjen også.

ESTJ Strength of the preferences %
Extraverted
Sensing Thinking Judging 56 12 25 44

• moderately expressed extravert
  • slightly expressed sensing personality
  • moderately expressed thinking personality
  • moderately expressed judging personality

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:48   #6
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Your Type is
ISFJ

Introverted 22
Sensing 25
Feeling 62
Judging 1

Dette er meg. Følelsesmenneske.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:58   #7
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

INTP
Introverted (I) 52.78% Extroverted (E) 47.22%
Intuitive (N) 56.25% Sensing (S) 43.75%
Thinking (T) 50% Feeling (F) 50%
Perceiving (P) 62.07% Judging (J) 37.93%

Sist redigert av Alfa : 17-10-07 kl 14:10. Årsak: Tok ein annan versjon av testen
Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 18:01   #8
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

ENTJ

Jeg og Maggie Thatcher

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 21:23   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

ENTJ

Jeg og Maggie Thatcher

Jeg også!

Jeg trodde (ut fra forhåndsomtalen) at jeg ville bli en introvert, men så slår jeg til og blir en 1% ekstravert (?).

Gammel 15-10-07, 18:16   #10
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Your Type is
INTJ
IntrovertedIntuitiveThinkingJudging

Qualitative analysis of your type formula
You are:

• distinctively expressed introvert
  • moderately expressed intuitive personality
  • moderately expressed thinking personality
  • moderately expressed judging personality
Jaha. Jeg har ikke så mye sansen for slike dumme ja/ nei spørsmål som til en viss grad er konteksavhengige og dermed kan diskuteres. "Jobber du kjapt og overfladisk" for eksempel. Når det gjelder husarbeid: ja, selvfølgelig, men ikke når jeg er på jobb. Hrmf.

Sist redigert av Kanutte : 15-10-07 kl 18:21.
Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 18:18   #11
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Your Type is
INFJ

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 18:31   #12
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

ENFJ
Extraverted 22
Intuitive 12
Feeling
12
Judging 11

"ENFJ's main interest in life is giving love, support, and a good time to other people."

"Because ENFJ's people skills are so extraordinary, they have the ability to make people do exactly what they want them to do."

Hm, vet ikke helt hva jeg skal tro om meg selv, jeg.

Gammel 15-10-07, 20:30   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

"ENFJ's main interest in life is giving love, support, and a good time to other people."

"Because ENFJ's people skills are so extraordinary, they have the ability to make people do exactly what they want them to do."

At du er så snill at du kaster bort, jeg mener bruker dine velutviklede manipulative evner til å lure folk til å bli lykkelige, antagelig.

Gammel 15-10-07, 20:47   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ENFJ
Extraverted 22
Intuitive 12
Feeling
12
Judging 11

Dette må vi jo like om oss sjølve, Majsa!

Gammel 15-10-07, 23:03   #15
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

At du er så snill at du kaster bort, jeg mener bruker dine velutviklede manipulative evner til å lure folk til å bli lykkelige, antagelig.

Gammel 17-10-07, 09:29   #16
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

ENFJ
Extraverted 22
Intuitive 12
Feeling
12
Judging 11

Du skal tro du er noe!

Gammel 15-10-07, 20:51   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ESTP, med sterk dominans på S-en og T-en.

ESTPs have an uncanny ability to perceive people's attitudes and motivations. They pick up on little cues which go completely unnoticed by most other types, such as facial expressions and stance. They're typically a couple of steps ahead of the person they're interacting with. ESTPs use this ability to get what they want out of a situation. Rules and laws are seen as guidelines for behavior, rather than mandates.

ESTPs are practical, observant, fun-loving, spontaneous risk-takers with an excellent ability to quickly improvise an innovative solution to a problem. They're enthusiastic and fun to be with, and are great motivators. If an ESTP recognizes their real talents and operates within those realms, they can accomplish truly exciting things.

En liten manipulator, med andre ord.

Gammel 16-10-07, 23:53   #18
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Your Type is
ENTJ

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:23   #19
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enfj

You are:

• moderately expressed extravert
  • moderately expressed intuitive personality
  • slightly expressed feeling personality
  • slightly expressed judging personality
Hva er extravert?

Extraverted: 56%
Inuitive: 25%
Feeling: 12%
Judging: 1%

Sist redigert av Pastill : 15-10-07 kl 22:29.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:36   #20
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ble

E 1
S 1
F 88
P 22

og det passer visst bra med yrket mitt

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.