|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: hvordan er deres søskenforholdDet er fire år mellom meg og min søster. I oppveksten var me vel ikke så veldig på bølgelengd. No er ho den som står meg aller nærmast (sett bort frå mann og barn og sånt).
![]() |
#62 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Søster som er 3 år yngre. Vi har mye kontakt, nesten daglig - som søstre og "tanter" for hverandres barn. Men vi er ikke venninner, og går ikke på kaffe bare hun og meg osv. Men verdens beste venner er vi, og har en utrolig omsorg og kjærlighet for hverandre. I oppveksten var vi som hund og katt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Søster som er 3,5 år yngre. Vi kranglet mye i oppveksten, dog var vi mye venner også, men det tok fullstendig av på krangling til tider. Vi ble mer og mer venner når søsteren min gikk på videregående. Idag har vi et ganske nært forhold, er veldig opptatt av hverandres barn og sees jevnlig. Vi kan prate sammen om det meste.
![]() |
#64 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Min bror er 15 år eldre og vi har bestandig hatt et fint forhold. jeg så opp til han da jeg var lita og elsket å være ilag med han og kompisene.
![]() |
#65 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?
Dette er akkurat som hos oss. Bare at min søster og jeg har et kjempeforhold. Vi er bare bestevenner, og vi forteller hverandre alt, og vi koser oss kjempemye sammen, og så har vi helt lik humor. Det er bare litt vanskelig å få kontakt med henne, akkurat nå har hun mistet begge mobilene, og det er noe galt med dørklokken hennes, og så slo lynet ut fasttelefonen, og så har hun hatt noe virus på PCen så hun får ikke svart på mail. Men når jeg venter på henne utenfor jobben hennes, så prater vi skikkelig koselig sammen i noen minutter, før hun må skynde seg hjem for å slå av kokeplaten som hun har glemt.
![]() |
#66 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Det er 4 år mellom meg og min bror og vi treffes bare i juleferien og litt om sommeren. Vi bor i hver vår by da, men har lite til felles.
![]() |
#67 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har ganske lite kontakt med min søster som er 12 år yngre enn meg. Jeg håper og tror at vi kanskje kommer tettere på hverandre etterhvert som aldersforskjellene blir "mindre" hun er 18 år nå.
![]() |
#68 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har en bror, 8 år eldre enn meg. Vi snakkes daglig på telefon, og sees så ofte vi kan. Han bor tre hus bortenfor, så jeg gruer meg til å flytte lenger unna. Men det går vel |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: hvordan er deres søskenforholdJeg er enebarn, men har flere stesøsken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har 2 søsken, en 2 år eldre bror og en 4 år yngre søster. Er kjempeglad i begge mine søsken og har veldig god kontakt med begge to. Broren min er ikke telefon/sms-typen, så han snakker jeg med bare når vi treffes i ferier eller når han ringer fordi vi må planlegge en eller annen gave til noen
![]() |
#71 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har tre brødre, en som er fem år eldre, en fem år yngre og en syv år yngre. Har veldig bra kontakt med alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Har en 3 år eldre bror, kontakt minimal selv om vi har barn i noenlunde samme alder. Treffes på besøk hos foreldrene våre. Helt greit forhold igrunn. Vi hadde ikke noe søskenforhold når vi var liten heller....kranglet stortsett... iallfall slik jeg husker det. Min mor sier vi var venner innimellom... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Har bare brødre, en som er 5 år yngre, en som er like gammel som meg, en som er 16 år eldre også hadde jeg en som var 2 år eldre, men han døde for 1,5 år siden.
![]() |
#74 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har to søstre og jeg er yngst. Jeg er et veldig nært forhold til begge to, og vi to som bor i samme by henger en del sammen. Vi har en del samme venner og det er helt ok.
![]() |
|
|