|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal til mannens søster og svoger. De har to store barn, i tillegg kommer svigers og mannes mormor. Da blir vi ti stykker. Det blir sikkert veldig hyggelig. Vi har en sånn annenhvert-år-greie gående.
![]() |
#62 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi feirer hjemme hos oss selv. Det har vi gjort i en god del år allerede. Har ikke vært borte på julaften siden før vi fikk barn. Om vi får besøk eller ikke vet vi ikke helt ennå, men jeg tviler. Vi pleier å invitere svigers, men de pleier å dra til datteren sin i stedet. Og det er i grunnen helt greit. Jeg elsker å være hjemme på julaften. Bare oss fire. Masse god mat, rolig og fredelig - og vi gjør ting på vår måte og sånn som det passer oss. Gaveutdeling med ro og fred til å se på tingene man får, småspise litt godis mens man driver på. Uff, nå begynte jeg plutselig å glede meg til jul - og det er TO MÅNEDER igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?De siste to årene har vi hatt det hjemme hos oss, men iår skal mine foreldre ha hele julen (de flytter inn i nytt hus, samt vi har en forholdsvis ny baby), min mor ville visst det |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?I år skal vi feire jul hjemme hos mamma alle sammen. Vi blir ihvertfall 17 stykker.. Håper Bestemamma kommer, hun begynner å bli litt gammel men hadde veldig lyst. (blir litt sliten og stressa med så mange..) Vi har bare minsten på julaften, men tenkte å lage istand en "mini-julaften" med alle de andre ungene også. Gutten min skal feire jul med pappa'n sin som kommer hjem fra USA. De skal være hos bestemor som bor i samme by som min mamma, så jeg år ha han hele formiddagen. Da kan han kose seg med alle søskenbarna. Vet ikke hva vi får å spise, men regner med at jeg får torsk siden jeg ikke spiser kjøtt. Hvis ikke er det ofte tilbehøret som er det beste uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire i huset vårt, det blir meg, min sønn, pappa+kone, mamma+samboer, begge mine lillesøstre og kanskje søskenbarnet til den ene søstra mi. Så vi blir en nymoderne storfamilie som feirer jul sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire jul hjemme hos oss sammen med svigerinna mi og svigers. Det blir kjempekoselig! I fjor feiret vi i Frankrike og det var ikke det samme, og neste år skal vi høyst sannsynlig feire i Sør-Afrika. Bortsett fra det kommer vi nok til å feire jul hjemme hos oss og be alle som vil til oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?
Sør-Afrika? Hva skal dere der?
![]() |
#68 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire hjemme hos oss sammen med svigers, svoger og muligens også mamma. (hun må vi ta på sparket siden hun sliter med alkoholen)
![]() |
#69 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Enten så feirer vi jul hos mamma å pappa eller så feirer vi det hos søstera mi
![]() |
#71 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire julen hjemme hos oss selv
![]() |
#73 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire hjemme hos oss og i år kommer mamma, pappa, søster med mann og ett barn. Så vi blir 6 voksne og 3 barn.
![]() |
#74 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal være hjemme hos foreldrene mine sammen med resten av familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vet ikke enda, men har et ønske om å være hjemme. Liker best å være hjemme jeg julaften,stille og rolig og kose oss.
![]() |
#76 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire jul hos min bror og svigerinne på sørlandet, sammen med min mor, søster og hennes familie.
![]() |
#77 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Litt avklaring i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Nye muligheter :o)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire julaften hos oss sammen med mamma og pappa, svigermor, min manns bror og hans samboer. Vi blir totalt 9 stk - akkurat passe, det.
![]() |
#79 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal til mine foreldre i Tromsø i julen, og det regner jeg med at farmoren min også skal. Broren min med kone og datter kommer oppover i løpet av romjulen, så vi får en dag eller to med dem også.
![]() |
|
|