|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken stil har du hjemme?
Pastill har vist fram heimen før, og jeg synes hun har det skikkelig lekkert hjemme!
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Har fortsatt studentmøblene vi, salongbord og 70-talls stressless fra Fretex, ikea møbler og teak møbler som pappa hadde i ungkars redet sitt. På en eller annen merkelig måte syns jeg det er koselig, og vi har en plan om å lage en lav hylle i leka stein med plank over, under skråtak på stua, tror det vil bli bra.
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Vi har det praktisk og funksjonelt med rene linjer og ryddige flater. Det er mer minimalistisk enn maksimalistisk, uten at minimalismen i seg selv er et mål. Det eneste som er et mål er å ha et hus som er lett å holde presentabelt, og foreløpig ser det ut til at vi har klart å få til det.
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Jeg er minimalist av natur og har alltid vært det. Jeg elsker luft, rom, struktur og orden. Jeg bare er sånn. Det er ikke bare positivt, men jeg sliter ikke akkurat med det heller. Jeg synes tingene kommer best til sin rett når de ikke er omgitt av for mange andre ting, og dessuten virker det ryddigere og det er lett å holde rent. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Her er det mest personleg stil. Ikkje minimalistisk men ikkje maximalistisk heller. Nokom midt i mellom tenker eg. Akkurat no er stua full av furu men i mars skal me måle den lys. Det blir nok bra. Litt av møblane blir bytta ut og noko blir. Likar å ha ein personleg stil og litt av kvart. Koseleg.
|
|
|
#8 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Det er litt nytt og litt gammelt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Lett blanding her. Fra antikke arvede bondemøbler til IKEA, noe liker jeg og noe ikke. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Litt blandings. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Her går det i hvitt og mahogni i møbler og stolper/tverrleggere i tak etc..
|
|
|
#12 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du hjemme?Vi har minimalistisk stil hjemme, og shabby chic i sommerhuset vårt. |
|
|
|
![]() |
|
|