Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 12:33   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De har nettopp fått de inn og jeg ringte og fikk reservert en

Vet du hvordan de er i størrelsen? Pris?

Gammel 19-10-06, 13:07   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjole, topp og strikkejakke fra Odd Molly i str.1 og det skal vl tilsvare ca S
Det er det jeg vanligvis bruker, så jeg tror de er ganske vanlige/normale i størrelsen

Gammel 19-10-06, 13:10   #3
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Så 1/Small er det minste?

Gammel 19-10-06, 15:56   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt dyr kosedress for min del Men hadde vært kjekt med noe lignende!

Kjøpt vogn idag..

Tilbud 680 kr
Sånn "shoppingvogn"

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 23:33   #5
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Dere kommer vel til å holde liv i denne tråden, tenker jeg, men abonnerer på den likevel, jeg. *snylter*

anakonda er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 00:06   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på Kappahl sammen med moren min i dag for å hjelpe henne å finne genser.
Resultat: Fire topper til meg og null til mamma..

Jeg kjøpte også høye, sorte støvletter med snøring foran fra Euro Sko.

(jeg får ikke lagt inn bilder )

Gammel 20-10-06, 00:26   #7
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg handlet kjole på Ricco Vero i dag, den som har vært avbildet i noen annonser siste tiden. Får ikke lagt inn bilde men de som virkelig vil se, kan gå inn på www.riccovero.no
Deretter på Fashion Collection, Women og så er det bilde nr 6 (silkekjole med blomster)

Gammel 20-10-06, 01:09   #8
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg handlet kjole på Ricco Vero i dag, den som har vært avbildet i noen annonser siste tiden. Får ikke lagt inn bilde men de som virkelig vil se, kan gå inn på www.riccovero.no
Deretter på Fashion Collection, Women og så er det bilde nr 6 (silkekjole med blomster)

Kjempefin kjole! Grattis

Gammel 20-10-06, 09:58   #9
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen var lekker, kiddo.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 00:33   #10
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å... så mye dyrt og fint dere shopper. Hvordan har dere råd til det?
Er jo student nå, det begrenser jo shoppingen min, men alikvel, prisene på noe da
Men fint var det

I dag har jeg kjøpt meg jeans til 299 på Cubus(alle Jeansene der koster 299 uansett før pris nå) og en søt liten topp.
I går kjøpte jeg meg brun "pen bukse" og beige poncho på PopIn og to par støvletter på EuroSko.

Dette var det ene paret, fant ikke bilde av det andre.

Det andre paret kostet bare 300 kr, så det måtte jeg liksom bare ha

*HH* er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 10:02   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så noen NYDELIGE Ilse Jakobsen støvletter på en butikk her en dag... Svarte og kule..
Men dyre

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:39   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ikke akkurat Odd Molly standard her.. men

Har kjøpt sko til Hannah Slike "ikke-bhg" sko.. som hun kan ha på når vi skal bort og sånn .
Kosta 260 kr, og har skinn inni '

Så kjøpte jeg meg dongeriskjørt (med tweed-detaljer) og "silketopp"...
På Cubus... til neste helgs 30 års dag.. skal ha dette sammen med de sorte høye støvlettene mine, og brun eller grå strømpebukse .

I str 42.. Er litt stort for meg å handle skjørt og topp på Cubus i den størrelsen ...

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:46   #13
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ikke akkurat Odd Molly standard her.. men
Så kjøpte jeg meg dongeriskjørt (med tweed-detaljer) og "silketopp"...
På Cubus... til neste helgs 30 års dag.. skal ha dette sammen med de sorte høye støvlettene mine, og brun eller grå strømpebukse .

I str 42.. Er litt stort for meg å handle skjørt og topp på Cubus i den størrelsen ...

Stilig Guniss! Er en helt egen følelse det der å plutselig passe størrelser man ikke gjorde før Er der selv også akkurat nå!

Gammel 20-10-06, 17:55   #14
Nå også i farger

Standard

Gunniss: Kjempefine klær. Likte toppen spesielt godt

Gammel 20-10-06, 17:56   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Guniss: det varet stillig antrekk og blir sikkert knallstilig med støvlettene til
Bilde?

Gammel 20-10-06, 18:51   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Guniss: det varet stillig antrekk og blir sikkert knallstilig med støvlettene til
Bilde?

Skal få tatt
Senere..

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 18:53   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Gunniss: Kjempefine klær. Likte toppen spesielt godt

Den var rågod!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 19:36   #18
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant ei fin dongeribukse på Vera Moda her om dagen og i dag stakk jeg innom og kjøpte meg ei til.
De hadde noen søte tunikalignende plagg til halv pris, så de havna i posen også, samt en genser.

Synd at VM ikke har bilder av plagg liggende på nettet.

Gammel 21-10-06, 14:47   #19
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt sko i dag! Det sto mellom kule med veeeldig høye hæler og fornuftige flate. Jeg måtte bare ta de fornuftige flate, men har planer om å dra tilbake å kjøpe de kule en annen dag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sko.jpg (16,3 KB, 15 visninger)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 15:14   #20
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

De var kjempe kule, Kasia!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.