|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?
Sorry, lavere liv var ikke et alternativ, det var nettopp der det gjorde vondt. Joggebukser kunne jeg ikke gå meg på jobb. Jeg hadde en stripe rundt magen som var fryktelig øm, og alt som kom borti der gjorde meg småkvalm. Ergo måtte jeg ha noe som gikk over magen.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jeg har bare lave liv, og har aldri brukt noe annet, men jeg må nok krype til korset etterhvert jeg og.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jeg begynte vel å se gravid ut når jeg var 4 mnd på vei. Men allerede da jeg var 7 uker på vei var det ubehagelig å ha bukser som strammet helt nederst på magen. Akkurat over skambenet der magen begynner var det vondt i hele svangerskapet faktisk. Så jeg grodde fast i den samme buksa lenge.
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Slike halefisker er magiske. Virkelig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jeg fikk mage kjempetidlig i mitt tredje svangerskap. Tror det er eneste gangen jeg har delt magebilder før uke 20. Den gangen kjente jeg liv i uke 13 også, tror livmoren må ha vokst temmelig langt ute.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Lavere liv er ikke et alternativ for alle og det er jammen meg ikke joggebukser heller. Jeg definerer dessuten ikke svangerskapets lengde etter klesvalg.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Fiskehaler og bobler har jeg aldri kjent.
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jeg er også lav, forresten - 1,60, og magen kom ganske seint. Det kommer nok delvis av at jeg ikke var oppblåst, og delvis av at jeg muligens har (eller hadde) noen magemuskler. Hadde lite fett på magen fra før; her sitter flesket på ræva. Mammabukser begynte jeg med et stykke over halvveis. (Men det mest brukte plagget i svangerskapet var et grønt jerseyskjørt fra barneavdelinga på H&M
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Jeg har hvertfall aldri kjent det hverken før eller etter jeg var gravid. Og denne "fiskehalen" kjente jeg hver dag, flere ganger til dagen i noen uker, før det ble skikkelige spark. Så jeg er sikker på at det var Mathias jeg kjente ja.
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Ja, det kan jo godt hende man må skifte størrelse eller kjøpe en ny bukse om man blir gigantisk utover i svangerskapet, men som regel tror jeg nok strikken holder. De jeg har nå (Hennes-bukser) er ganske tøyelige i strikken, men samtidig faste nok til at jeg regner med å kunne bruke dem hele svangerskapet.
|
|
|
#12 |
|
godt brukt
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jeg har hatt en herlig fra HM til nå. Den har sett helt ut som en vanlig bukse, med lavt liv, så jeg har hatt belte på (for syns skyld), men over har det vært et sånt tøystykke. Det har virkelig vært en kul bukse. Men nå i uk 33 snart er den for liten. Og det er greit. Nå går jeg mest i kjoler/tunikaer og strømpiser , det er mest behagelig. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
navnet sjemmer ingen
Tenk at du er kommet så langt. Guri hvor tiden flyr. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
godt brukt
|
Ja hjelp! I dag tok panikken oss. Ingenting er klart. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Ungen kommer om det er klart eller ikke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jeg er ifølge helsepersonell høy og slank, har hatt definerte magemuskler og fått svæææææær mage. Fort. Kjent spark tidlig også, og ikke minst den magiske lille fisken. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Einsam
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Tilbake til hovedspm: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Mange flotte mager her. Jeg hadde ikke antydning til mage før minst uke 25-26 med førstemann. Herregud som jeg lengtet etter den magen.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Kjøpte noen kjempefine bukser på Ni måner (?) på Majorstua. De holdt svangerskapet ut tross en mageomkrets som endte på 137cm. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jordmor forberedte henne i dag på at det kunne være to, for hun hørte to hjertelyder veldig tydelig. Det kunne også være navlestrengen, men i og med at hun er så kvalm og elendig, og at hun er større enn "normalt" var det visst sjanser for det ja. |
|
![]() |
|
|