|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"
Jan Thomas og Michael Jackson - akkurat slik Gud skapte dem...
|
|
|
#2 |
|
kamelkonsument
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Godt du startet denne tråden AlfaCharlie. Ellers hadde jeg gjort det - og jeg mangler (som du vet) subtilitetsfilter når jeg blir forbannet. :viking:
|
|
|
#3 |
|
kamelkonsument
|
Jeg trekker tilbake hvert ord. Ljugekors. Men skulle kanskje formulert meg litt mindre direkte - for min egen skyld.
|
|
|
#5 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Det er nok Botoxen som snakker.
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Ekkelt ekkelt bilde i tråden her. Sist redigert av Kaija : 12-11-07 kl 23:52. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Bør ikke ansvarlige selskaper trekke reklamen sin fra Top Models? Hvem er mest evil? Schau eller denne brunkremhomsen? Hvem farer med mest tullball? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Han ser ut som sønnen min, når han sitter på do og driter... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Truth is in the x-files
|
:gir imaginært bilde: "Jan Thomas: Gratulerer. Du er fremdeles med i konkurransen om å bli Norges neste "Top Molbo".
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Hørte på radio her en dag, at forskning på pupper viste at det utgjorde ikke noe på puppene om man ammet.
|
|
|
#16 |
|
<*(((<
|
Forskning på pupper - det hadde vært noe det! Hvorfor i all verden kaster jeg bort tida på disse IT-greiene!?! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
kamelkonsument
|
Tenk så kjedelig å ikke kunne blande business og pleasure.
|
|
|
#18 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg så det i kveld, og jeg satt og måpte for meg selv, og ropte nei og nei og nei , da jeg hørte han komme med dette rådet...herregud for et lavmål!
|
![]() |
|
|