|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor gammel var du da ditt yngste barn ble født? | |||
Under 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 1,43% |
Mellom 20-23 år |
36 | 12,90% |
Mellom 24-26 år |
41 | 14,70% |
Mellom 27-28 år |
32 | 11,47% |
Mellom 29-30 år |
40 | 14,34% |
Mellom 31-33 år |
60 | 21,51% |
Mellom 34-35 år |
33 | 11,83% |
Mellom 36-37 år |
19 | 6,81% |
Mellom 38-40 år |
12 | 4,30% |
Over 40 år |
2 | 0,72% |
Deltakere: 279. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg rakk å være 34 år i en times tid før jeg fikk yngste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 35 når minstemann ble født.
![]() |
#63 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?
Det ville jeg og, rakk akkurat nr 3 før jeg ble 30. Nå er jeg 31 og vurderer å få nr 4 om 1-2 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Da jeg fikk minsten var jeg 29 år, han er fem år nå. Aldersmessig kunne jeg godt fått et barn til, det er andre grunner til at jeg ikke vil gå gravid igjen.
![]() |
#65 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 39 da minsten kom til verden.
![]() |
![]() |
#66 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Fikk yngstemann 5 dager før jeg ble 37. Eldstemann da jeg var 34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Snakk om å lese før man stemmer, jeg stemte feil. Stemte 20-23 år, men det er når eldste ble født. Var 28 da yngste ble født.
![]() |
#69 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 31 da vi fikk vår første/eneste, og det er vel ganske på gjennomsnittet for førstegangsfødende i Oslo. Hvis alt går etter planen vår vi vår neste i juni 08 og da er jeg nesten 35 år. Om det blir enda en til, så tror jeg det blir ganske kjapt etter denne.
![]() |
#70 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 30 1/2 år da yngstemor kom til verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 22 da min første ble født, og vil være 27 når minsten blir født.
![]() |
![]() |
#73 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Fylte 40 noen måneder etter at jeg ble gravid med yngstemann - var 38 da førstemann kom til verden. Skulle gjerne vært yngre, men barna kom ikke da jeg bestilte dem. Det er mange i min omgangskrets som har fått/får barn etter 35, så jeg føler meg ikke så utgammel som jeg fort kunne gjort hvis det var deltagerne i denne tråden som var omgangskretsen min.
![]() |
#74 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg stemte også feil.
![]() |
#75 |
er her
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Stemte 31-33 siden jeg er i den alderen når huleboeren kommer ut. Føler meg ikke ferdig med det, så blir nok enda eldre før jeg er ferdig.
![]() |
#76 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 32, og syns det er litt seint.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 35 da jeg fikk yngstemann.
![]() |
#78 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 35, men krysset av for 36-37 siden jeg var bare 3 mnd unna å fylle 36 år. Jeg har også litt lyst på et tredje barn, men siden det er uaktuelt med 2 tette så føler jeg selv jeg blir for gammel for å prøve på et barn til. Men ikke for det, hadde jo fortsatt å prøve til jeg sikkert ble i alle fall 40 om ikke nobalille hadde kommet så lett som han gjorde.
![]() |
#80 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?
![]() |
|
|