Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 10:34   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Ja, det er jo mange som synes at tatoveringer er harry, så da er jeg i deres øyne harry, men det teller jo egentlig ikke i denne tråden, fordi jeg synes ikke det er harry. Ikke mine tatoveringer ihvertfall.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:36   #62
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes for øvrig alle som liker Sing Star o.l. bør melde seg i denne tråden. Jeg kan umulig tenke meg noe mer harry enn mennesker med karaoketilbøyeligheter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:37   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synge i fylla uten mikrofon er lov, vel?

Ikke at man trenger den.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:44   #64
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes for øvrig alle som liker Sing Star o.l. bør melde seg i denne tråden. Jeg kan umulig tenke meg noe mer harry enn mennesker med karaoketilbøyeligheter.

Men du verden så morsomt.¨Og JEG KAN jo synge.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:45   #65
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vi har alle Sing Starene som er å få kjøpt i Norge
Det morsomte i verden er å dra alt sammen frem midt i uken og sette i gang bare Gemalen og jeg. Kommer oss aldri seng

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:46   #66
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde en gammel Volvo 240 i fjor. Utrolig nok ikke så slitt, og det slo meg ikke som harry, mest som morsomt. Men OK, da var jeg litt harry der og, da.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:50   #67
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går konstant i treningsjakker. (puma og adidas)
Jeg klarer ikke helt å finne ut om jeg syns det er kult eller kjempeharry. Men jeg liker å ha dem på, så da gjør jeg det.

Og jeg røyker. Det er vel kanskje det mest harrye tingen jeg vet av.

Gammel 22-11-07, 10:50   #68
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Øl er best fra flaske!

Tsk, da får man jo ikke sett fargen eller luktet noe som helst. :ølglass4ever:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:51   #69
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser på alle serier TV2 sender kl 2140 på tirsdager.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:51   #70
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og selvsagt har vi Sing Star.

Folk med barn, PS og ikke SingStar er på grensen til barnemishandlere.

Gammel 22-11-07, 10:52   #71
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg drikker øl i glass også, men er det øl i glassflaske, liker jeg det best. Boksøl på glass

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:52   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Med stett, faktisk.

*peker på snobbetråden*

Gammel 22-11-07, 10:53   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og selvsagt har vi Sing Star.

Folk med barn, PS og ikke SingStar er på grensen til barnemishandlere.

Kaller du meg dårlig mor?

Gammel 22-11-07, 10:59   #74
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Musikksmaken min er innimellom ganske harry. Liker glatt 80-tallsmuzak, og Hits for Kids-sanger

Gammel 22-11-07, 10:59   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, jeg kom på en ting til. Jeg bruker engelske ord og uttrykk i dagligtalen min. Det er kjempeharry. Som oftest har jeg begynt å bruke det for å være morsom. Jeg er jo veldig morsom.

- No. 4 -
Gammel 22-11-07, 11:02   #76
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Forresten, jeg har tatovering også

Gammel 22-11-07, 11:03   #77
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Forresten, jeg har tatovering også

Note to self: Magnolia er harry. Må huskes i fremtidig kommunikasjon.

Gammel 22-11-07, 11:04   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Å, jeg kom på en ting til. Jeg bruker engelske ord og uttrykk i dagligtalen min. Det er kjempeharry. Som oftest har jeg begynt å bruke det for å være morsom. Jeg er jo veldig morsom.

Du og?

*ser for meg en harry vulgærfyllkveld med morsomheter, fotballelsking og engelske ord*

Gammel 22-11-07, 11:06   #79
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du og?

*ser for meg en harry vulgærfyllkveld med morsomheter, fotballelsking og engelske ord*

Men jeg ER ferdig med å kline med jenter i fylla. Tror jeg. For det er harry, det. Right, babe?

- No. 4 -
Gammel 22-11-07, 11:07   #80
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg har også vist fingeren i trafikken. Gjorde det for ikke så lenge siden, men den andre trafikkanten (eller mot-trafikkanten, om dere vil) gjorde det først. Etter at jeg hadde gjort en grimase til ham ...

Hah! Det er ingenting, jeg har for ikke så lenge siden i ettermiddagsrushet, bærtet, rullet ned vinduet, hyttet med neven ut gjennom vinduet og ropt "Nå får du faen meg bank snart" til en bilist som prøvde å skvise meg ut av min fil.

Og jeg sier som Line*: jeg setter ikke merkelapper på meg selv.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.