|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan snobber du?
Mange av veskene fra LV er svært diskrè. Alt etter smak og behag. Men ja, det er fortsatt classic-serien (den brune med brunt skinn) med bokstavene LV som "mønster" som selger mest vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvordan snobber du?Jeg er nok litt matsnobb fordi jeg legger lite energi i å finne billigst mulig mat, og sammenligne prisene på mat. (Det samme gjelder forresten bensin.) Jeg finner en oppskrift, og kjøper det vi trenger. At mye kjøtt handles i forbindelse med harryshopping er en annen sak.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan snobber du?Jeg klarer ikke finne hverken snobberi eller harry-elementer i livet mitt jeg. |
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hvordan snobber du?Snobbedefinisjonen er jo et evig tilbakevendende spørsmål, selv ser jeg utvilsomt den udelt negative definisjonen, altså "ser ned på andre som ikke har råd/smak til å velge det jeg velger", men har også et ømt hjerte for den noe selvironiske og humoristiske definisjonen. Som altså denne tråden har sin opprinnelse i. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvordan snobber du?Jeg fniser av Kirsebær. Men dette synes jeg primært er å være fordomsfull, ikke snobbete. Det ligger i ordet, man dømmer folk på forhånd, etter noen bestemte kriterier.
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan snobber du?Jeg tror ikke jeg snobber. Altså, gjør noe "fint" bare fordi det er "fint". Jeg kjøper grandis om jeg har lyst på det, og moden ost og serranoskinke om jeg har lyst på det. Det er lenge siden jeg var opptatt av merker og status på sånt, tror jeg. Og jeg rynker ikke på nesen over hva jeg får servert (om det så skulle være noe "harry") eller hva andre gjør.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Da er det sånn jeg snobber. Det er greit.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvordan snobber du?Trodde faktisk ikke at å snobbe betyr alt det der.
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Sv: Hvordan snobber du?Jeg er ikke gjennomført nok med noenting til å være en ekte snobb tror jeg. :vokst-opp-blant-sjømenn-og-arbeidere:
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Og kanskje "Oi, hadde jeg den fra før?"?
|
|
|
#20 |
|
|
Åh, han høres fin ut! |
|
|
|
![]() |