Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Edvard on the shore

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 12:47   #61
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Edvard on the shore

Jeg er Myggen on the råcks. Jeg fikk ikke med meg så mye av Edvard sist han var her, så jeg ser med spenning på tiden framover.

Gammel 24-11-07, 14:57   #62
Albertine
Passiv

Standard

Vesletorsken? Plutselig fikk begrepet "fiskedask" en helt ny mening.

Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 15:09   #63
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er fru Fruktflua - the one and only.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 16:17   #64
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

røver febrilsk å viske bort skitne bilder fra netthinnen:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 16:40   #65
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

v.g.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 18:36   #66
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Edvard on the shore

Og hjertlig takk for bildene det medførte

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:28   #67
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

røver febrilsk å viske bort skitne bilder fra netthinnen:

Fiskedask.. Er det en penisformulering...?

Gammel 25-11-07, 22:31   #68
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det ble det etter at Torsken gjorde sin entre her..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:31   #69
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jøss er du tilbake!
Vælkommen!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:34   #70
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Fiskedask.. Er det en penisformulering...?

Normalt ikke.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:38   #71
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du godeste, er det dette dere har drevet med mens jeg var ute og reiste?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og så må jeg spørre:
Ble du glad eller trist eller forvirret over at du ble omtalt som FPs Zidane?

Jeg ble nesten litt misunnelig (og trengte ikke å slå opp Zidane, for øvrig), helt til jeg så denne:

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg vil være Toffen.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:39   #72
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jøss er du tilbake!
Vælkommen!

Bolle... ?

Gammel 25-11-07, 22:42   #73
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Du godeste, er det dette dere har drevet med mens jeg var ute og reiste?

Jeg ble nesten litt misunnelig (og trengte ikke å slå opp Zidane, for øvrig), helt til jeg så denne:

Hei Tinetoff. Jeg er i Stockholm på kongress i hele den kommende uken. Oppdaterer du meg på FP?
Edvard

Gammel 25-11-07, 22:46   #74
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg ble nesten litt misunnelig (og trengte ikke å slå opp Zidane, for øvrig),

Hehe, hjelper det om jeg sier at du også ble vurdert? Fordelen med å velge Skilpadda (eller deg så klart) er jo at dere er samme person.

Eller, jeg er jo Skilpadda i denne tråden! Toffen, det er du og jeg! Er det sånn at jeg må passe på hva jeg tenker i denne tråden, for du tar inn alt?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:46   #75
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det ble det etter at Torsken gjorde sin entre her..

Det får stadig en mer og mer spesiell klang, ja...

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 11:54   #76
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hele tråden er jo sprø. Og jeg som trodde dette var et nettsted for sindige, seriøse, pliktoppfyllende foreldre.

Jeg vil egentlig være Strå, men det er ingen som har det nikket. (Hvordan kan jeg endre et nikk?)

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 12:02   #77
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Albertine, jeg kan ikke lukke øynene på en stund nå, jeg får syke bilder inne i hodet mitt.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:42   #78
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg er Myggen on the råcks. Jeg fikk ikke med meg så mye av Edvard sist han var her, så jeg ser med spenning på tiden framover.

I`m back for a while .... :-) . Sitron var bare inne og snuste. Det er visst litt gøy det her Hjemmeweekend med fyr i peisen. Passer ikke særlig godt med angst, men godt med Edvard on the shore

Gammel 30-11-07, 21:42   #79
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Er du her nå igjen?

Gammel 30-11-07, 21:47   #80
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres ikke noe snilt ut å putte en fyr i peisen på den måten.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, through the looking-glass

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.