Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 19:16   #61
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Bruker mascara og lipgloss hvis jeg husker det. Den ligger alltid i veska da.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 19:20   #62
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg kunne ikke jobbet som pleier mao.

Det varierer vel fra sted til sted.
Jeg er sykepleier og sminker meg (som nevnt over) når jeg er på jobb. Jeg har farge både rundt øyne, i ansikt og kinn, og har aldri fått høre at vi pleiere skal være så naturlig. Det hender at pasientene (særlig eldre damer) bemerker at jeg har øyensminke på meg, men kollegaer og sjefer har aldri sagt noe. De fleste kollegaene mine bruker sminke.

Kunsten ved å sminke seg er jo nettopp at en kan ha på mye sminke, men at det skal se naturlig ut. Lag på lag som minner om sparkel er lite pent uansett hvilken jobb en har.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:22   #63
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Bruker ikke sminke til daglig.
Til fest har jeg på litt, men det er dog minimalt.
Er ikke noen jåle

Gammel 21-10-06, 21:33   #64
Gina
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hud:
- Fondation (aAr en ny fra HR, men er ikke fornøyd...)
- YSL tryllepenn

Øyne:
-Lys grunnskygge
- Mørk brun eller grå i globallinjen
- Vannfast svart eller brun kajal
- Mascara
- Og ikke minst litt farge på brynene

Munn:
- Jucy tubes

Dette var en grundig forklaring på min daglige sminke....

Og jeg er sykepleier i hjemmesykepleien...

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 21:44   #65
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Ingenting.

Gammel 21-10-06, 21:55   #66
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Solpudder
eyeliner
øyenskygge
mascara
lebestift

Consealer om det trengs, men det er bare for kviser ol.

Gammel 21-10-06, 22:01   #67
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Mascara, YSL Touché Eclat og leppestift, alt annet sklir av med svetten her.... om kvelden kan det hende jeg tar på litt fondation-pudder for å dekke over glinsende, svett hud med.

I Norge, eyeliner og solskinnpudder og evt. øyeskygge i tillegg til ovennevnte.

Gammel 21-10-06, 23:38   #68
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mascara og av og til litt rouge og eyeliner.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:40   #69
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det kan gå flere dager mellom hver gang jeg bruker sminke, og om det er hverdagssminke, så blir det som regel foundation og mascara, kanskje litt øyeskygge.

Gammel 21-10-06, 23:51   #70
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er alle dere naturlige skjønnheter? Jeg omgås virkelig ingen til daglig som ikke bruker et minimum av sminke. Noen en god del mer, også.

Jeg bruker kajal, øyenskygge, mascara, foundation og rouge. Leppestift er jeg ikke flink på, selv om jeg absolutt trenger det :tørre lepper:.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 01:09   #71
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender da du omgås meg, Scarlett?

Gammel 22-10-06, 11:34   #72
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det kan gå flere dager mellom hver gang jeg bruker sminke, og om det er hverdagssminke, så blir det som regel foundation og mascara, kanskje litt øyeskygge.

Omtrent slik her også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 11:46   #73
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Til hverdags:
- øyenskygge
- eyeliner
- mascara

Ved festlige anledninger blir det endel mer, ja

Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 11:48   #74
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kun mascara

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:52   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det hender da du omgås meg, Scarlett?

Joda. :fnise. Jeg tenkte faktisk på det da jeg skrev det, det var derfor jeg skrev daglig.

Jeg har faktisk ikke tenkt på at du ikke bruker sminke, Skilpadda. Sikkert fordi du har såpass mørke farger?

Og er naturlig vakker, selvsagt!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:56   #76
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har truffet meg også helt uten sminke, Scarlett. :fisker iherdig etter komplimenter for naturlig skjønnhet:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:06   #77
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker vanligvis fuktighetskrem, foundation, leppestift og mascara. Uten noe på leppene og farge på øyevippene ser jeg sykelig ut.

Gammel 27-10-06, 18:05   #78
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Underlags krem
øyneskygge
rouge
Mascara

Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:12   #79
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker sjelden noe til hverdags. De dagene jeg bruker sminke bruker jeg:

Mascara
Eyeliner
Bittelitt lyyyys maskara

Sminker meg veldig dempet til hverdags og noe mer til fest.

Og i løpet av denne tråden har jeg for første gang hørt om concealer...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:27   #80
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker:

• Foundation
  • Solpudder
  • Øyenskygge
  • Mascara
(hver dag!!)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.