Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Banne i kirken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 10:26   #1
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Banne i kirken?

Har tidligere vært Nellevis...

Gammel 30-11-07, 10:58   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er Iset der inne, men er svært sjelden aktiv nå lenger. Er ikke så veldig fan av det forumet, for å si det mildt.

Gammel 30-11-07, 11:04   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er den samme overalt.

Gammel 30-11-07, 11:08   #4
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er meg.

Gammel 30-11-07, 11:48   #5
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Dette blir mitt første innlegg på FP, og jeg vet ikke om det blir som å banne kirken det jeg nå skal spørre om, men jeg prøver allikevel så får en moderator fjerne,låse eller slette diskusjonene om det skulle være nødvendig. :hjælpes:

Det er ikke så mye sånt som foregår her, men du venner deg nok oss med tid og stunder. Velkommen skal du være.
Jeg var den samme på de gamle foraene.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 11:50   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er Dragen både her og der.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 16:12   #7
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sensurkåt.

Fint ord, nesten like bra som mims vulgærprippen.

Gammel 30-11-07, 19:16   #8
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Sensurkåt.

Fint ord, nesten like bra som mims vulgærprippen.

Vugærprippen? For et deilig ord. Jeg har gått glipp av det, er jeg for ung? (Linke meg til en referanse så jeg ikke ser dum ut?)

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:33   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Vugærprippen? For et deilig ord. Jeg har gått glipp av det, er jeg for ung? (Linke meg til en referanse så jeg ikke ser dum ut?)

Såvidt jeg husker, oppstod det på Modne mødre i sin tid. Jeg finner ingen referanse, men jeg er sikker på at det var mim, og det må ha gjort inntrykk på flere enn meg, for jeg ser at det er brukt her: http://www.foreldreportalen.no/forum...t=10312&page=3

Gammel 30-11-07, 21:23   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er alt for kjedelig til å ha blitt utestengt noen steder

Men er guniss både på SM og NM. Bortsett fra at jeg egentlig aldri er der...

Jeg er nok en av de som skaper litt jobb for moddene av og til (mht overskrifter og sånn )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:32   #11
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var abon på SM/NM, men så registrerte jeg meg som noba på SG og der ble jeg så lenge at jeg identifiserte meg ikke med abon-nicket lengre. Så nå er jeg noba overalt (ikke at jeg er særlig aktiv andre steder enn her).

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:35   #12
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Bergjliot var det ufordageligste på NM.

Gammel 30-11-07, 22:38   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Bergjliot var det ufordageligste på NM.

Næsj! Jeg er jo bare snill å go.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:38   #14
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Kan du forresten ta med mine to eldste i kirken i morgen?

Gammel 30-11-07, 22:42   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Kan du forresten ta med mine to eldste i kirken i morgen?

Når? Vi må til byen og handle bursdagsgave og julegave først.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:43   #16
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Når? Vi må til byen og handle bursdagsgave og julegave først.

Juleverksted klokka tolv, hønepøne!

Gammel 30-11-07, 22:36   #17
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg ble "kastet" ut som modde fordi jeg var sååå slem mot sjefa.

Gammel 30-11-07, 22:39   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En øvelse i assosiasjoner, eller hva, Vimsen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:40   #19
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Gammel 30-11-07, 22:41   #20
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Det ER arrangement i kirken i morgen altså.
Men jeg skal på jobb og minsten må sove litt før mannen min kan dra opp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.