Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Knottpoll

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan spiser du Knott?
Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg 61 66,30%
Jeg spiser en og en 12 13,04%
jeg stapper dem ukritisk i munnen og bryr meg egentlig ikke så mye - snop er snop! 8 8,70%
Jeg spiser ikke Knott 11 11,96%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 20:57   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knottpoll

Troika deles etter lar ja

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:12   #2
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Knottpoll

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

(Jeg skraper av sjokoladen og mandlene på mandelstanga - bitvis, og spiser så det hvite for seg. På Smil spiser jeg bunnen først. Deretter graver jeg ut karamellen og oppbevarer den på fingeren mens jeg spiser topplokket.)

Du høres ut som meg, ikke akkurat med de tingene, men generelt, slike sære måter å spise ting på, det har jeg og..

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:28   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lager et lite hull i et hjørne, og så finner jeg fram kjevlet og kjevler posen godt og lenge til alt er et herlig bruspulver. Mmmmm!

(Egentlig så spiser jeg litt blandings og litt sortert sånn alt etter som, stemte derfor blandings).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:34   #4
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten litt betryggende at det er flere enn meg som spiser Troika, Smil og Daim på merkelig vis.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:44   #5
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sorterer og spiser kun de som er grå, skulle vært mulig å bare kjøpe de egentlig!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:44   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

De hvite liker jeg ikke så de sorterer jeg bort. Ellers er favoritten de sorte.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:45   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser kun de hvite, så jeg vil helst ha posen for meg selv før jeg leverer den til mannen.
(det samme med Godt & Blandet)

Gammel 09-12-07, 22:48   #8
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjør som mange før meg i tråden. Tar en neve knott og spiser først de hvite (for de er minst gode) og så de andre to sortene.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:52   #9
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjør det akkurat som MokkMokk. De mest salte av de mørke er best.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:07   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser aldri Knott, men da jeg spiste dem kastet jeg alltid de hvite for de smaker jo bare tannkrem. De grå er ganske ok.

Gammel 09-12-07, 23:19   #11
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Jeg spiser en og en. Spiser kun de sorte og brune. De hvite kaster jeg.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 00:35   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Himmel, så mange "gale" kjerringer det var her inne da.

Man tar vel bare en neve og stapper i munnen?

Gammel 10-12-07, 00:43   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jammen det går jo ikke. Akkurat som om at det ikke går an å spise Bananer fra Nidar eller hvem det nå er, uten å skrelle av minst en bit med sjokolade.

Gammel 10-12-07, 00:48   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jammen det går jo ikke. Akkurat som om at det ikke går an å spise Bananer fra Nidar eller hvem det nå er, uten å skrelle av minst en bit med sjokolade.

Hva er det med dere?

Dele opp Troika? Pelle ut karamellen i smil? Skrape av sjokolade?

Bruker dere sugerør inn i kokosboller også eller?

Gammel 10-12-07, 00:48   #15
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Bruker dere sugerør inn i kokosboller også eller?

Nei, men det er kun fordi jeg aldri har tenkt tanken. Nå derimot..

Gammel 10-12-07, 00:50   #16
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Nei, men det er kun fordi jeg aldri har tenkt tanken. Nå derimot..

Uff da. Skulle vel ikke sagt det.

Gammel 10-12-07, 00:52   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Knott er æsj. Kritt med bismak. Lumpent liksom-godteri.

Jeg måtte bare signere meg selv i den FORRIGE store Knott-tråden.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 00:56   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Pøh, den va'kke stor.

Gammel 10-12-07, 09:30   #19
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg.

De hvite er ikke gode så de spises først.
De mørke er jo supergode.

Nå er det lenge siden jeg har kjøpt Knott, spørs om jeg ikke ryker på en til helga.

Gammel 10-12-07, 11:07   #20
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Og den andre jeg ikke klarer å skrive navnet på, den som ser ut som et kjøttbein.

Lohengrin? (Den er forresten ikke så god, smaker rom eller noe!)

Men Nero er visst også gamlissjokolade, og kan spises ved å gnage av sjokoladetrekket først og spise lakrisen til slutt. På samme måte kan heksehyl skrelles før fyllet nytes til slutt.

(Men noen ganger er det best å bare mumse uten å tenke på rekkefølgen...)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.