|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navn på tøy og utstyrGodt du tok det opp. Er jo sikkert ikke så lett for en assistent å vite hva hun skal svare og gjøre. Jeg er spent på hva styrer sier og om de tilbyr noen kompensasjon. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Glamorøs
|
Sv: Navn på tøy og utstyr
Hmpf. For en teit unskyldning. I barnehagen til lille B har ungene full kontroll på hvem som eier hva. De som jobber der sier at det er bare å spørre barna hvis de er usikre. Og det er snakk om liten avdeling, 1-3 år.
|
|
|
#64 |
|
Hertuginne
|
Det er erfaringen vår fra både småbarns- og storbarnsavdeling. Ungene har som oftest full kontroll, det er de voksne som sliter mer. Og det bør holde å merke klær inni, jeg hadde blitt ganske så sinna dersom det hadde skjedd med våre klær. Yttertøy er nemlig noe som går i arv i vår familie, både til yngre søsken og til søskenbarn.
|
|
|
#65 |
|
Glamorøs
|
Nettopp. Yttertøy og sekker er jo ikke akkurat billige saker heller, og blir sjeldent utslitt. Det er jo fordeler både med økonomi, samfunnsansvar og miljø ved å la ting gå i arv eller selges videre, og det er jo verdier en barnehage absolutt burde fremme.
|
|
|
#66 |
|
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navn på tøy og utstyrHåper virkelig du får erstattet tøyet som er "ødelagt"
|
|
|
|
#67 |
|
--
|
Det hadde ikke hjulpet sønnen min så innmari mye om det stod navnet hans på ryggen med store bokstaver eller ikke, så jeg skjønner ikke helt den argumentasjonen der. Da er jo klistremerker eller andre kjennetegn mye bedre. Dessuten er det vel de ansattes jobb å hjelpe til i garderoben og? Det gjør de ihvertfall i barnehagen her. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Bedreviter
|
Det er min erfaring også: barna i barnehagen har full kontroll over hvilke klær som hører hvem til. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Akkurat det samme her, Sneipen på to år (i dag
|
|
|
#70 |
|
Glamorøs
|
Grattis med dagen!
|
|
|
#71 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Navn på tøy og utstyrDu er tøff som tok det opp! Jeg syns definitivt du bør ta dette opp med ped.lederen også - evt. styrer, for dette er en hårreisende praksis de bør slutte med umiddelbart!
|
|
|
#72 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Navn på tøy og utstyrBarna vet veldig godt hvilke klær som er hvem sine, ja. Til og med fra andre avdelinger! Hvis jeg finner en lue ute, så er det minst 5 barn som vet hvem den tilhører...
|
|
|
|
#73 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navn på tøy og utstyrJeg hadde blitt rasende dersom noen hadde ødelagt mitt barns tøy og utstyr på den måten. Og hvem vet, siden hun ikke gidder å sjekke inni så er det jo heller ingen garanti for at barnet ikke har lånt tøyet/sekken hos noen andre.
|
|
|
#74 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Navn på tøy og utstyrJeg synes unnskyldningen de kom med var ytterst tynn.
|
|
|
#75 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Navn på tøy og utstyrSå bra du tok det opp! |
|
|
|
|
|
#76 |
|
heimføing
|
Sv: Navn på tøy og utstyrOj, denne tråden har jeg ikke sett før. Du er slett ingen vanskelig mamma, la det være helt klart. De ansatte i barnehagen har gått langt over streken her. Jeg hadde blitt så sint at jeg ikke hadde fått frem ett ord, jeg hadde bare lagt igjen klærne og gått og kjøpt nye - på barnehagens regning. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer jeg også. Da min eldste gikk i bhg hadde de alltid full oversikt
|
|
|
|
#78 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navn på tøy og utstyrEr veldig spent på hva ped.leder og styrer kommer til å svare. Hør med de andre foreldrene også, du er HELT sikkert ikke den eneste som har reagert på det!
|
|
|
#79 |
|
Køntri-star
Hvor: Klepp
![]() ![]() |
Jeg og!! har du snakket med de nå?
|