|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?
Det er min holdning også, med noen få hederlige unntak fra regelen, som f.eks. solbrillene mine, som ble impulskjøpt en gang jeg hadde for god tid på en flyplass.
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Kom til å tenke på en ting nettopp. Det lønner seg ofte å ha litt år på baken når man står i dyre klesbutikker - jeg er jo blant de eldre/eldste? her inne, og hadde IKKE hatt råd (eller tatt meg råd) til dagens linje for feks 15 år siden. Økonomien blir jo ofte tryggere med årene. For mange, ikke alle, men mange. Studielånene våre er nedbetalt for lengst, og vi har nesten ikke lån igjen ellers heller. Det er klart at det hjelper.
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Så hvis jeg som er yngre enn deg har mange penger en dag, så burde jeg skygge unna de dyre butikkene fordi ikke er erfaren nok?
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 22-10-06 kl 21:24. Årsak: rettet litt |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt poeng. Nå har vi jo gjeld til over pannebrasken.
|
|
|
#5 |
|
Tante Sofie
|
Det er i grunnen her jeg er også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
både her og der
|
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Merkeklær? Går på HH og bruktbutikker som Fretx og Underground i Oslo. Bruker minst mulig på klær, egentlig.
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Jeg handler en del merkeklær og har råd til dette pga av en relativ høy samlet inntekt og en sunn privatøkonomi. Det at jeg kjøper en bukse til for eksempel 2.000,-, vil aldri være en bekostning av noe annet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Jeg har noen dyre (alt er relativt) jeans som jeg kjøpte på 50% siden jeg jobbet i butikken som solgte de. (samme med mine Sand- og Armaniplagg.) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Det har nok for mange en sammenheng med hva man tjener samt hva man liker. Feks av designere |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
|
|
|
#11 |
|
bortsett fra på jeans da |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Særlig JPF som ikke er det samme som Jean Paul Gaultiere
|
|
|
#13 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Hehe, jeg associerer Jean Paul Femme veldig med den tid, hvor vi bodde i Drammen. Masse folk i gensere med stort "Jean Paul Femme"-skrift på brystet ! Nesten en slags by-uniform.
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Jeg er så happy med å endelig ha såpass med penger at jeg kan kjøpe meg ting jeg har lyst på og trenger.
|
|
|
#15 |
|
Kidding, right?
|
Den har noe for seg, den lille rare butikken der! De tingene jeg har kjøpt der har en merkelig evne til å holde seg i klesskapet i årevis, selv om det aldri er det kuleste eller mest trendy eller dyreste eller mest fancy av det jeg eier. (Eller kanskje nettopp derfor...)
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Bennetton og JPF er merkeklær, men det er vel ikke disse typer merkeklær denne diskusjonen dreier seg om!?? De har ganske "normal" pris i forhold til designer merkeklær. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?Blei litt deppa av å lesa denna tråden, og så på min fyrste dag her inne og da .... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
![]() |
|
|