Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man forfølges på nettet ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-07, 18:51   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man forfølges på nettet ...

Det er vist saker og ting her jeg har ikke fått med meg! Pokker ta RL!

Gammel 27-12-07, 19:28   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det er vist saker og ting her jeg har ikke fått med meg! Pokker ta RL!

Gammel 28-12-07, 00:43   #3
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette ble nesten vittig med alle rettingene.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 01:19   #4
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det blir det, men jeg tenkte det var mest fair overfor hovedinnlegger å slette svarene mine siden hun hadde slettet sitt innlegg. Svarene gikk direkte på det hun hadde skrevet.

Det er jo fair.
Men når moddene har rettet hverandre så ser det en smule over the top ut.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 00:49   #5
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjedelig at dere har endret.

Gammel 28-12-07, 08:32   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som er slettet, er slettet på Jessicas forespørsel. Moddene har moddet hverandre pga. utbredt gullfiskhukommelse.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 16:08   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 15:55   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man forfølges på nettet...

Beklager at jeg sier det, men du har ikke akkurat lagt skjul på hvem du er i RL, eller dine følelser om diverse saker her inne. Det å legge ut hjemmesideadresser samt å fortelle masse personlig kommer det sjelden mye bra ut av. Dersom noen har kjent deg igjen, kan det jo være dem som har informert mannen om at det ville være lurt av ham å ta en titt ...

Igjen beklager jeg for at jeg sier dette, og jeg håper ting ordner seg for deg.

Måtte 2008 bli et år der du finner ut av ting og tang, og lander på beina.

Gammel 26-12-07, 16:25   #9
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det kommer vel litt an på om han har meldt seg inn i smug uten å si noe - kun for å lese hva hun har skrevet, eller om han har registrert seg åpent for å være aktiv og deltakende.

Hun har vært ganske åpen om ting som dreier seg om ekteskapet og sine tanker om dette, og mye av det hun har skrevet er ikke mindre uredelig enn det faktum at han registrerer seg på et åpent forum for å få tilgang til dette.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis det er dette som har skjedd er det jo tydelig et kommunikasjonsproblem i ekteskapet i utgangspunktet, men det er det jo også dersom hun skriver ting her inne som hun ikke vil at mannen skal lese. Da går det jo begge veier synes jeg. Hadde jeg hatt mistanke om at mannen skrev ting han ikke ville at jeg skulle lese på nett hadde jeg ikke hatt et snev av skrupler i forhold til å registrere meg på et åpent forum. Det er ingen krav om aktivitet på dette forumet og det er et stort åpent sted med mange forskjellige brukere.

Enig.

Gammel 26-12-07, 16:27   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Hattifnatten jeg også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 17:10   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hun har vært ganske åpen om ting som dreier seg om ekteskapet og sine tanker om dette, og mye av det hun har skrevet er ikke mindre uredelig enn det faktum at han registrerer seg på et åpent forum for å få tilgang til dette.

Ah, nå har jeg ikke vært aktiv så lenge at jeg har fått med meg dette. Uansett så signerer jeg at kommunikasjonen hjemme kanskje ikke er helt optimal om dette er mannens løsning på å finne ut ting.

Gammel 26-12-07, 19:54   #12
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg tenker også at det er et symptom på ting som er helt galt mellom dere. At en del ting burde burde være tatt opp dere i mellom. Jeg ville ikke likt det om min ektemann meldte seg inn i et forum jeg var på bare for å "sjekke" opp hva jeg skrev om. Det viser jo at det er mangel på tillit.
Samtidig ville jeg aldri skrevet om problemer jeg ikke hadde tatt opp ham først - det viser jo også mangel på tillit...
Det høres ut som om dere trenger skikkelig ryddehjelp i forholdet deres. Og denne tråden er virkelig offentlig alltså, men det er kanskje poenget.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.