|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Come what may...
|
Sv: Når man forfølges på nettet ...Det er vist saker og ting her jeg har ikke fått med meg! Pokker ta RL!
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Når man forfølges på nettet ...
|
|
|
#3 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man forfølges på nettet ...Dette ble nesten vittig med alle rettingene.
|
|
|
#4 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo fair.
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Når man forfølges på nettet ...Det som er slettet, er slettet på Jessicas forespørsel. Moddene har moddet hverandre pga. utbredt gullfiskhukommelse.
|
|
|
#7 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Beklager at jeg sier det, men du har ikke akkurat lagt skjul på hvem du er i RL, eller dine følelser om diverse saker her inne. Det å legge ut hjemmesideadresser samt å fortelle masse personlig kommer det sjelden mye bra ut av. Dersom noen har kjent deg igjen, kan det jo være dem som har informert mannen om at det ville være lurt av ham å ta en titt ...
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Sv: Når man forfølges på nettet...
Hun har vært ganske åpen om ting som dreier seg om ekteskapet og sine tanker om dette, og mye av det hun har skrevet er ikke mindre uredelig enn det faktum at han registrerer seg på et åpent forum for å få tilgang til dette.
Enig.
|
|
|
#11 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man forfølges på nettet...
Ah, nå har jeg ikke vært aktiv så lenge at jeg har fått med meg dette. Uansett så signerer jeg at kommunikasjonen hjemme kanskje ikke er helt optimal om dette er mannens løsning på å finne ut ting.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Når man forfølges på nettet...Jeg tenker også at det er et symptom på ting som er helt galt mellom dere. At en del ting burde burde være tatt opp dere i mellom. Jeg ville ikke likt det om min ektemann meldte seg inn i et forum jeg var på bare for å "sjekke" opp hva jeg skrev om. Det viser jo at det er mangel på tillit. |
|
![]() |
|
|