|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Til hverdags har vi ¤Renessanse fra Hardangerbestikk... Å når jeg tenker meg om er det vel det vi bruker til fint også...
|
|
|
#2 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Vi har Mira. Ikke helt komplett. Og vi har det fordi en bestemor av mannen ga barnebarna bestikk til jul og bursdager. Men da det var mannens tur (startet ved konfirmasjonen tror jeg), var nevnte bestemor begynt å bli dement og hadde glemt hele tradisjonen. Ergo syntes andre familiemedlemmer synd på ham (noe han selvfølgelig syntes var helt bak mål
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Vi har noe vervepremiebestikk fra Bokklubben som hverdagsbestikk. Det er helt enkelt, men med litt spesielle kniver.
|
|
|
#4 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Dette har vi også...
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Carina fra Hardangerbestikk og Telesølv. På kjøkkenet har vi noe rimelig stålbestikk.
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Glemte biffknivene våre. Skikkelig cowboy-kniver - fantastiske å holde! Kjøpte 3 esker i NY, på Smith & Wollensky (biffrestaurant nr. 1 i mine øyne) og er de samme de bruker i restauranten. Fantastiske!
|
|
|
|
#7 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Noe billig rakkel fra IKEA. Kan ikke akurat si at jeg samler. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Maya her også. Det var faktisk svigerfar som startet å kjøpe det til oss, og jeg ble temmelig imponert over hvor godt han kjenner smaken vår.
|
|
|
#10 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Begynte å samle på Triad fra Gense en gang i tida, men bruker det nesten aldri. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Vi har Nora Hardangerbestikk og Oldemor sølv. Oldemor finnes kun til kaffe, så jeg lurer på å starte å samle på et sølvmiddagsbestikk. Har sett litt på Juvel. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Vi har Chaco fra tidl. Norsk Stålpress
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Vi har Dry fra Alessi, med skaft i matt stål (det finnes også med blanke skaft). Fikk en del til bryllupet, og har fått en god del mer fra svigermor i årene etter.
|
|
|
#14 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Vi har telesølvet til fint, og et stålbestikk som jeg ikke husker navnet på til hverdags. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Vi har dette: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff: Hvilket bestikk har du?Vi har Nina fra Hardangerbestikk. Helt greit, men hadde sikkert ikke valgt det i dag..... |
|
|
|
![]() |
|
|