|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i klesbutikker?
Jeg reagerer ikke på at det forventes service av de som jobber i butikk. Det er som du sier, derfor de er der. Men, jeg reagerer på måten mange behandler de ansatte på. Jeg synes ikke det er kjekt å gå gjennom butikken, for så å få et lass med klær slengt i armene, uten et spørsmål, og med en sur mine. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Jeg jobber ikke i butikk, men har likevel forståelse for at butikkpersonellet foretrekker å bruke tiden sin på salg og kundebehandling fremfor å rydde opp etter en masse late mennesker som tror det bare er å slenge fra seg klær overalt. Mora-deres-jobber-ikke-her, og selv om du ikke gir menneskene som går inn og ut døra en klut for å tørke bort sine egne fettflekker, kan du håpe og oppfordre dem til å åpne døra ved hjelp av dørhåndtaket.
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Jeg skjønner også godt at det er det de ansatte foretrekker. Jeg foretrekker også å gjøre de spennende oppgavene fremfor de kjedelige i min jobb. Og hva er kundebehandling, om det ikke er å yte service til kundene? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Det overrasker meg også, det der med ansatte som mener at service er et fremmedord, eller eventuelt betegnelsen på kopper og kar i kjøkkenskapene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Roter du i klesbutikker?Rydder alltid opp etter meg, og presterer t.o.m. å rydde om jeg ikke tenker meg om |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Roter du i klesbutikker?Jeg føler vel også, tross psykoinnstilling og traumatiske opplevelser som butikkdame, at det jo er betjeningens oppgave å rydde bort sine egne varer. Dog trenger man ikke tråkke de ned i hjørnet i prøverommet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Jeg ser ingen motsetning mellom det jeg skrev og det du skriver. Det å forvente god service er på ingen måte ensbetydende med å behandle betjeningen eller varene respektløst. Heller tvert i mot. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i klesbutikker?Jeg henger klærne på plass. Prøver å legge ting på plass i hyller også, men det ser ikke like pent ut. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: Roter du i klesbutikker?Legger på plass plagg etter meg, kjennes merkelig ut å gå fra et prøverom fuylt av klær jeg tok med inn....
|
|
|
#12 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i klesbutikker?Jeg går aldri fra klær i prøverommet. Enten henger jeg dem på plass selv eller så henger jeg klærne på stativ utenfor prøverommet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Roter du i klesbutikker?Jeg er nok kjedelig og veloppdragen
|
|
|
|
#14 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i klesbutikker?Eg heiter tante Sofie, og eg er ein butikkrotar.
|
|
|
#17 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i klesbuikker?
Hos oss er dette stativet til å henge opp varer vi pakker ut. |
|
|