|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?
![]() |
#62 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg var på barseltreff da mellomsøster var 4 dager. Etter måneder med bekkenløsning og dritt, er det en befrielse å kunne bevege seg ute blant folk igjen synes jeg. Spiller da ingen rolle hvor liten babyen er, bare den er varm og god.
![]() |
#63 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Syns også du er passe avslappet. Sålenge man er i form er det jo bare å gjøre som man vil... Vi var på bytur når lille var 6 dager tror jeg, gikk helt fint det, sålenge vi sørga for at han ikke hadde det for varmt når vi var inne i butikker og denslags.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Har egentlig aldri tenkt over at det kan være for tidlig å ta med baby ut. Så lenge den er frisk og fin ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?
Jeg var på shoppingsenter da minste var 3 dager gammel. Måtte ha noen ting og tang. Det er tross alt ingen sykdom å føde eller bli født, så lenge man er frisk og rask og været tillater ut på tur med baby, kan man vel gå på senteret når det passer en.
![]() |
#66 |
anglofil
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Tror ofte den eldre generasjonen er litt sjokkerte over hvor tidlig eller hvor mye vi tar med barna på i dag fra de er veldig små. Bestemor ble i alle fall sjokkert når hun fant ut at vi var ute og spiste samme kveld som vi kom hjem fra sykehuset og på salget på Sten&Strøm dagen etter |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Med mindre det er andre ting ved barnet, som tilsier at man skal ta spesielle hensyn, så er det ingen grunn til at man ikke skal ta med seg ungen ut blandt folk, så snart man føler seg i form til det.
![]() |
![]() |
#68 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Kos deg på CC du |
![]() |
![]() |
#69 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Så lenge du selv er i form, og babyen er ferdig laget (helt vanlig fullbåren baby, med normalvekt) synes jeg du bestemmer selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Nyt tiden med lille A! Ikke for tidlig. Lillebror var på julefest på skolen hos storebror, da han var seks dager1
![]() |
#71 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Må bare få kommentere at lille A var utrolig nydelig. Ikke for tidlig å ta henne med på kjøpesenter ,nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg fikk barn i oktober og desember. Pga av vær og klima spurte jeg på sykehuset hva de mente, og legene sa de kunne tas ut fra 1. dag.
![]() |
#73 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Opplever at særlig eldre mennesker reagerer sånn. Før i tiden skulle man vel knapt ta med barnet utendørs før det var det 3 måneder, og hvertfall ikke før det var døpt...
![]() |
![]() |
#74 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Det er viktig å krøke krypa tildlig synes jeg. Gutteplutt var på kaffebar 3 dager gammel, rett etter at vi hadde vært på jobben min for at han skulle vises frem. Siden har han vært en hyppig gjest på cafeer og restauranter og er en engel å ha med. Jeg bestiller en til av samme typen snart, men gjerne med innovertiss
![]() |
#75 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Og forresten, det der med infeksjonssrisken. Når de er så små så har de jo fortsatt mors immunforsvar, det er ikke akkurat da det er mest risky å ta de ut blant folk.
![]() |
#76 |
Originala
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg kan ikke se noen grenser for når det skulle være ok, så lenge barnet ligger godt. Det er ikke akkurat stille og rolig på barsel heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Nå har jeg ikke lest hele tråden, men som svar til hovedinnlegger så tror jeg helst de tenker på at du orker å gå ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Yes, we can!!
|
Stemmer det? Jeg trodde de var mer sårbare sånn i begynnelsen?
![]() |
#79 |
Køntri-star
Hvor: Klepp
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Sarah var ikke noe eldre hun tror jeg.. hun var med på NM treff
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Markus var to dager gammel da vi var en kjapp tur på kjøpesenteret |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|